کد خبر : 99650
تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 آبان 1402- 38: 19

برگزاری مراسم بزرگداشت اولین سالگرد شهید مدافع امنیت «حمزه علی‌نژاد»

برگزاری مراسم بزرگداشت اولین سالگرد شهید مدافع امنیت «حمزه علی‌نژاد»

مراسم بزرگداشت اولین سالگرد شهید مدافع امنیت «حمزه علی نژاد» در روستای حاجی بکنده بخش خشکبیجار شهرستان رشت برگزار شد.

به گزارش گیلانستان، بسیجی شهید امنیت «حمزه علی‌نژاد» متولد ۲۶ دی‌ماه سال ۱۳۶۲ بود که پنجم آبان‌ سال گذشته در جلوی درب منزلش با سلاح گرم به شهادت رسید.

 

حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا بخشش در این مراسم با تاکید بر اینکه شهدا با بصیرت، وظیفه شناسی، مسئولیت شناسی و ولایت مداری وارد میدان شدند، گفت: قطره‌ای از  خون شهدا هدر نخواهد رفت، چرا که خون شهید رسوا کننده چهره باطل دشمن، بیدارگر و بنیان کن است.

 

جانشین دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان اظهار کرد: این شهید امنیت، انسانی مومن، مخلص و وظیفه شناس بود که در راه تامین امنیت و  آسایش مردم به جرم وطن دوستی و مردم دوستی به دست مزدوران استکبار صهیونیست به شهادت رسید.

 

وی با بیان اینکه، امنیت، عزت، صلابت و عظمت ما و کشور ایران مدیون خون پاک عزیزان شهید است گفت: خانواده شهدا با صبر انقلابی، با بصیرت و بیداری راه عزت و افتخار را  به ما نشان می دهند.

 

حجت الاسلام بخشش بیان کرد: حمزه علی‌نژاد از جمله شهدای امنیت هستند که مردانه و با صلابت وارد میدان شدند و در این مسیر، ماندن و حرکت کردن کار سخت و کار هرکسی نیست.

 

وی با بیان اینکه، این میدان سخت تر و سنگین تر از میدان جنگ و جهاد است افزود: میدانی که خیلی از مدعیان  در آن لغزیدند، از ترس و اضطراب ترسیدند، لرزیدند و دچار شک و تردید شدند و حتی سکوت و سقوط کردند.

 

حجت الاسلام بخشش با بیان اینکه به فرموده رهبر انقلاب در این طراحی، دشمن از جنگ ترکیبی رسانه ای و تبلیغاتی همه جانبه جهانی علیه کشور ایران بهره گرفت، ادامه داد: در چنین میدان فتنه و تبلیغات گسترده بسیار سنگین و گمراه کننده، شهدای ما وارد شدند و خوش درخشیدند.

 

وی اضافه کرد: شهدا با نقش آفرینی در این میدان جان عزیزشان را فدای امنیت مردم و کشور کردند و با سلاح ایمان، محکم و استوار در دفاع از انقلاب و اسلام فوق العاده بودند.

 

حجت الاسلام بخشش تصریح کرد: شهدا به این درک رسیدند که با ابزار دنیوی نمی‌توان به دل خطر و تهدید زد از این رو خود را مجهز به ایمان قوی کردند تا در برابر تبلیغات و برچسب زدن‌های دشمن روحیه شأن را نبازند.

 

وی با تاکید بر اینکه شهدا با بصیرت، وظیفه شناسی، مسئولیت شناسی و ولایت مداری وارد میدان شدند، به دیدار رهبر معظم انقلاب با بسیجیان اشاره و اذعان کرد: مقام معظم رهبری در این دیدار به تعبیر فاخر و بلند امام خمینی(ره) درباره بسیجیان اشاره و فرمودند«امام نفس مطمئنه می‌فرمودند من دست و بازوی جوانان و نوجوانان بسیجی را می‌بوسم چرا که این ویژگی را در بسیج می‌بینم که هر وقت دشمن وارد حمله شد بسیجی با اخلاص و وظیفه شناسی وارد میدان می شود».

 

حجت الاسلام بخشش، یکی از علت‌های به ثمر ننشستن نقشه‌های دشمن در اغتشاشات اخیر را نقش آفرینی بسیجیان عنوان کرد و با اشاره به حوادث اخیر روزهای فلسطین و غزه افزود: دل بستن به سازمان ملل خیال خامی است که در آن شکی نیست.

 

وی با بیان اینکه، در هر شرارت، ظلم و ستم این دنیا پای صهیونیست در میان است، گفت: در برابر تمام وحشی‌گری‌ها، باید به این کلام امید بخش و دائمی رهبر عزیزتر از جان که فرمودند «دنیای آینده دنیای فلسطین است» باید امید داشته باشیم.

 

حجت الاسلام بخشش اظهار کرد: قطره‌ای از خون شهدا هدر نخواهد رفت، چرا که خون شهید رسوا کننده چهره باطل دشمن، بیدارگر و بنیان کن است و ریشه ظلم، ستم، ظالم و ستمکار را بر می‌کند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار