کد خبر : 97704
تاریخ انتشار : پنجشنبه 6 مهر 1402- 47: 19

امام جمعه لاهیجان مطرح کرد؛

بهره مندی از دفاع مقدس به عنوان یک الگوی مدیریتی

بهره مندی از دفاع مقدس به عنوان یک الگوی مدیریتی

امام جمعه لاهیجان با بیان اینکه امروز باید از دفاع مقدس به عنوان یک الگوی مدیریتی بهره برد، گفت: جمهوری اسلامی با رونمایی از موشک‌های نقطه زن ابر قدرت‌ها را مغلوب اراده خود کرده است.

به گزارش گیلانستان، حجت الاسلام سید جواد سلیمانی عصر پنج شنبه در مراسم یادواره فرماندهان و شهدای ماچیان رودسر اظهار کرد: یکی از اتفاقات بزرگ کشور ما دوران دفاع مقدس است.

 

وی ادامه داد: بدون شک دفاع مقدس ما در تاریخ معاصر جهان یکی از مقاطع بسیار مهم است که شرح دلاور مردی‌های رزمندگان بواسطه جانفشانی ها و ایثارگری‌های آنها در مقابل دشمن کاملاً مسلح بوده که از کشورهای دنیا مورد حمایت بود.

 

امام جمعه لاهیجان تصریح کرد: دفاع مقدس برکات زیادی چون پیشرفت صنایع دفاعی و دستیابی به تسلیحات نظامی با علم روز دنیا با خود به همراه آورد روزی ما تحریم بودیم که تسلیحات خریداری نکنیم اما امروز همان قدرت‌های جهان تلاش می‌کنند که از تسلیحات ما خریداری کنند و خریداران پهپاد های ما چندین برابر توان تولیدی ماست.

 

وی با اشاره به همت والای شهیدان و تأثیرگذاری آنان در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اضافه کرد: ریشه و بنیان این نظام مقدس با خون شهیدان آبیاری شده و درخت تنومند جمهوری اسلامی ایران به برکت خون شهدا به ویژه شهدای هشت سال دفاع مقدس روز به روز پر ثمرتر می‌شود.

 

سلیمانی با اشاره به اینکه در جنگ تحمیلی ۴۰ کشور مستقیم برای اضمحلال نظام ما پای کار آمدند، ادامه داد: هزینه، خشونت، خرابی، بمباران و آوارگی بیش از ۴۰۰ هزار نفر و خسارت جنگ برای جمهوری اسلامی هزار میلیاردی به همراه داشت اما ما به جای پسرفت پیشرفت کردیم.

 

سلیمانی اظهار کرد: در دفاع مقدس اگر چه محرومیت‌ها و ضربات سنگینی داشته‌ایم اما در دل همین ضربات منافعی برای ما داشت و استعدادهای بسیاری شروع به شکفتن کردند.

 

امام جمعه لاهیجان با بیان اینکه امروز باید از دفاع مقدس به عنوان یک الگوی مدیریتی بهره برد، گفت: جمهوری اسلامی با رونمایی از موشک‌ها نقطه زن ابر قدرت‌ها را مغلوب اراده خود کرده است.

 

وی با تاکید بر اینکه امروز مدیران چون فرماندهان دوران دفاع مقدس می‌خواهیم، اضافه کرد: مدیرانی ما اگر می‌خواهند موفق شوند باید مدیرانی با تفکر دفاع مقدس باشند نه آنانی که رفتند و یک عکسی گرفتند برگشتند.

 

امام جمعه لاهیجان با اشاره به اینکه در دفاع مقدس مدیران خود یک گام جلوتر از رزمندگان بودند، گفت: بیش از ۸۰ درصد فرماندهان گروهان ما به شهادت رسیدند که در دنیا بی نظیر است که در دنیا فرمانده گردان نشسته است و معادلات را تنظیم می‌کند ما در دنیا نظیر نداریم که فرمانده گردان در جنگ به شهادت برسد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار