کد خبر : 74626
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 دی 1400- 50: 13

رئیس کمیته رسانه و فضای مجازی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان:

تمرکز بر مردمی بودن برنامه های دهه مبارک فجر در اولویت است

تمرکز بر مردمی بودن برنامه های دهه مبارک فجر در اولویت است

رئیس کمیته رسانه و فضای مجازی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان گفت: ایده ها و برنامه های دهه مبارک فجر باید با تمرکز بر مردمی بودن این برنامه در اولویت قرار گیرد.

به گزارش گیلانستان، حجت الاسلام مجتبی پوریوسفی پیش از ظهر سه شنبه در نشست کارگروه فضای مجازی ستاد بزرگداشت دهه فجر گیلان با اشاره به اینکه کمیته‌های حول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان است، اظهار کرد: این شورا در مناسبت‌های مختلف پیش بینی‌های لازم برای اجرای برنامه‌های متنوع می‌شود اما دهه مبارک فجر با همه مناسبت‌ها متفاوت است.

وی با بیان اینکه ۲۲ کمیته در این ستاد در بخش‌های مختلف که فضای مجازی یکی از این کمیته‌ها است، افزود: مسئولیت کمیته فضای مجازی ستاد بزرگداشت دهه فجر با جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی است که مخاطبان آن خبرگزاری‌ها و روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی است.

رئیس کمیته رسانه و فضای مجازی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به اینکه کمیته‌ها در راستای بدنه اصلی انجام وظیفه می‌دهند، ادامه داد: کارگروه فضای مجازی بازتاب دهنده فعالیت نهادهای انقلابی و تولیدات هنرمندان است.

وی با بیان اینکه مسئله دهه فجر بسیاری مهم و نقطه عطف انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: اگر نتوانیم این نقطه عطف خوب تبیین کنیم آسیب می‌بینیم.

حجت الاسلام پوریوسفی با اشاره به موازی کاری بسیاری دستگاه و ایجاد اختلال و اشکال، افزود: امسال به دنبال نشان داده مردمی بودن برنامه‌های دهه فجر هستیم باید با استفاده از ظرفیت رسانه‌ها و امکانات ابزاری و تولید محتوای در این مسیر حرکت کنیم.

وی تأکید کرد: هر کدام از دستگاه‌ها می‌توانند ایده‌ها و بسترهای تولید محتوا خود بیان و در دستور کار قرار دهند و مردمی، متکثر شدن و همگرایی شدن جریان‌های انقلابی را در قالب این کمیته باید مورد توجه قرار گیرد.

رئیس کمیته رسانه و فضای مجازی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با تأکید بر اینکه ایده‌ها باید حول محور مردمی شدن جریانات انقلابی باشد، ادامه داد: نیازمند ایجاد تحول و بازنگری در برگزاری و انعکاس برنامه‌های ایام دهه فجر هستیم.

وی با بیان اینکه مردمی کردن برنامه‌ها اثر وضعی دارد، تأکید کرد: نباید تأکیدات و خواسته‌های ولی فقیه ابتر بماند. همه ما مدیون خون شهدا هستیم باید ادای دین کنیم.

حجت الاسلام پوریوسفی با اشاره به اینکه متأسفانه قالب‌های جای مفاهیم، ارزش‌ها و باورها را گرفته‌اند که بازنگری شود، افزود: امید افزایی باید خط تولید محتواها باشد نه در بیان دستاوردها بزرگ نمایی شود و نه در نمایش کمبودها سیاه نمایی.

پیوند شخصیت میرزا کوچک با انقلاب اسلامی

دبیر کمیته رسانه و فضای مجازی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان در ادامه این جلسه با بیان اینکه برنامه‌های فرهنگی امسال حول محور شخصیت «میرزا کوچک جنگلی» پیش بینی شده است، اظهار کرد: بر اساس تصمیم گیری های صورت گرفته امسال در صدمین سالگرد شهادت «میرزا کوچک جنگلی» برنامه‌ها تنها به روز شهادت بسنده نشده و تا سالروز شهادت این روحانی مبارز در سال ۱۴۰۱ ادامه می‌یابد.

علی دارا با اشاره به اینکه در دهه فجر به دنبال پیوند شخصیت شهید «میرزا کوچک جنگلی» به عنوان هویت ملی گیلان با انقلاب اسلامی هستیم، افزود: رهبری درباره میرزا کوچک فرمودند قیام میرزا کوچک مینیاتوری از انقلاب اسلامی است این ویژگی باید تبیین و تشریح شود.

وی به فعالیت «جبهه مارکت» اشاره و اضافه کرد: جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی بسترهای خوبی برای کار در سطح ملی در زمینه انتشار تولیدات فضای مجازی دستگاه‌های اجرایی در قالب «جبهه مارکت» دارد.

انتهای پیام/مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار