کد خبر : 79187
تاریخ انتشار : جمعه 10 تیر 1401- 09: 11

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان خبر داد

تجلیل از ۱۳۰ زوج موفق و نخبه گیلان در هفته ازدواج

تجلیل از ۱۳۰ زوج موفق و نخبه گیلان در هفته ازدواج

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان تجلیل از ۱۳۰ زوج موفق و نخبه در شهرهای ماسال، انزلی و آستارا و تجلیل از بیش از ۳۰ نفر از فعالان حوزه ازدواج را از مهمترین برنامه های هفته ازدواج دانست.

به گزارش گیلانستان، جهانبخش آرمان در گفت وگو با خبرنگاران، در آستانه ازدواج مبارک امام علی(ع) و حضرت فاطمه(س) و هفته ازدواج که از ۱۰ لغایت ۱۶ تیر است، اظهار کرد: در این هفته با کمک تمامی دستگاه های اجرایی استان براساس برنامه های ابلاغی وزارت ورزش و جوانان عناوین مختلفی را برگزار خواهیم کرد.
وی تجلیل از ۱۳۰ زوج موفق و نخبه در شهرهای ماسال، انزلی و آستارا و تجلیل از بیش از ۳۰ نفر از فعالان حوزه ازدواج را از مهمترین برنامه های این هفته دانست.
مدیرکل ورزش و جوانان گیلان با اشاره به اینکه این اداره کل وظیفه مشاوره رایگان پیش از ازدواج را برعهده دارد، گفت: دستگاه های عضو ستاد ساماندهی جوانان برای هفته ازدواج برنامه زمانبندی خود را به اداره کل ورزش و جوانان گیلان اعلام کنند.
آرمان با اشاره برگزاری ستاد ساماندهی جوانان با حضور معاون جوانان وزارت ورزش و جوانان و استاندار گیلان خاطرنشان کرد: شناسایی خیرین امر ازدواج، برگزاری مراسم ازدواج آسان، تجلیل از زوج های موفق و خادمان امر ازدواج، تسهیل در اعطای وام های ازدواج و فرزندآوری و… از مهمترین وظایف دیگر دستگاه های عضو ستاد در هفته ازدواج است.
وی همچنین از خیرین امر ازدواج خواست برای کمک به تشکیل زندگی جوانان و خرید جهیزیه عنایت ویژه تری داشته باشند.
انتهای پیام/ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار