کد خبر : 49374
تاریخ انتشار : جمعه 8 فروردین 1399- 23: 21

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی گیلان خبر داد؛

تشکیل ۶۰ گروه جهادی جبهه فرهنگی و اجتماعی مقابله با کرونا ویروس در رشت

تشکیل ۶۰ گروه جهادی جبهه فرهنگی و اجتماعی مقابله با کرونا ویروس در رشت

حجت الاسلام پوریوسفی از فعالیت ۶۰ گروه جهادی جهت مقابله با کرونا ویروس به همت جبهه فرهنگی و اجتماعی در شهرستان رشت خبر داد.

به گزارش گیلانستان، حجت الاسلام «مجتبی پوریوسفی» در گفت وگویی با توجه به شیوع گسترده کرونا در گیلان بیان داشت: جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی از همان روزهای نخست با فراخوان گروه‌ها، کانون‌ها و هیئت‌های مذهبی اقدام به تشکیل قرارگاه مردمی مدافعان سلامت کرد.

دبیر جبهه فرهنگی اجتماعی انقلاب اسلامی گیلان با بیان اینکه در این قرارگاه، شهرستان رشت به ۳۰ منطقه تقسیم‌بندی شد گفت: مسئولیت هر محله به یک مجموعه فرهنگی سپرده شد که امورات چندگانه این محلات را انجام می‌دهند.

حجت‌الاسلام پوریوسفی اذعان کرد: ضدعفونی معابر و اماکن تجاری محله، تهیه و تولید ماسک و مواد ضدعفونی رایگان و تحویل آنها، شناسایی نیازمندان محله و رساندن بسته‌های غذایی به افراد، شناسایی افراد بیمار و مراقبت از آنها و بررسی قیمت فروشگاه محلی برای مراقبت از احتکار و گرانفروشی از اهم فعالیت‌های است که توسط این جبهه فرهنگی انجام می‌شود.

 

وی خاطرنشان کرد: حدود ۶۰ گروه جهادی در شهرستان رشت اقدام به کمک‌رسانی و ضدعفونی معابر و تولید ماسک کرده‌اند.

دبیر جبهه فرهنگی اجتماعی انقلاب اسلامی گیلان افزود: شهرستان رشت حدود ۳۰ کارگاه مردمی تولید ماسک راه‌اندازی کرده که هر کارگاه با تولید روزانه حداقل هزار عدد ماسک به فعالیت می‌پردازد.

حجت الاسلام پوریوسفی تصریح کرد: هشت ایستگاه سلامت در شهرستان رشت برای ضدعفونی وسایل نقلیه در راستای مقابله با این بیماری منحوس راه‌اندازی شده است.

پایان پیام/ شبستان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار