کد خبر : 66073
تاریخ انتشار : چهارشنبه 29 اردیبهشت 1400- 07: 18

با افتتاح ۲۳۰ خانه هلال در گیلان؛

تعداد خانه های هلال گیلان به ۴۲۵ مورد رسید

تعداد خانه های هلال گیلان به ۴۲۵ مورد رسید

مدیر عامل جمعیت هلال احمر گیلان با اشاره به افتتاح ۲۳۰ خانه هلال در استان، گفت: مجموع خانه های هلال گیلان به ۴۲۵ مورد رسید.

به گزارش گیلانستان، سیاوش غلامی پیش از ظهر چهارشنبه در مراسم افتتاح ویدئو کنفرانسی و همزمان ۲۳۰ خانه هلال در استان گیلان با حضور مدیر عامل این جمعیت، اظهار کرد: خانه‌های هلال با هدف ساماندهی و آموزش داوطلبان، ارائه آموزش‌های عمومی به مردم برای تاب آوری در زمان وقوع حوادث راه اندازی شده است.

وی تعداد خانه‌های هلال در استان گیلان در مجموع ۴۲۵ خانه عنوان کرد و گفت: گیلان از استان‌های حادثه خیز است و راه اندازی این خانه‌ها بسیار حائز اهمیت است زیرا وجود افراد آموزش دیده میزان آسیب و خسارت در زمان حوادث را کاهش می‌دهد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر گیلان با اشاره به برخی اقدامات انجام شده طی سال گذشته توسط این جمعیت در استان، افزود: حوزه دارویی، درمانی و خدمات حمایتی بیش از پنج میلیارد تومان کمک برای مردم این استان جمع آوری شد و هم اکنون نیز این امکان وجود دارد.

وی با بیان اینکه استان گیلان دارای ۲۷ پایگاه امداد و نجات، ۱۶ شعبه و یک فروند بالگرد است، اضافه کرد: امروز شاهد افتتاح انبار امدادی فومن، پایگاه‌های امداد و نجات زیاز رودسر و آغوزی سیاهکل، بازدید از مرکز توانخبشی «درمانگاه صلح» و داروخانه هلال احمر و افتتاح بانک امانات هلال احمر خواهیم بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار