کد خبر : 97686
تاریخ انتشار : پنجشنبه 6 مهر 1402- 13: 15

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان:

تمامی عناصر فرهنگی و اجتماعی جامعه باید نسبت به بحران جمعیت حساس شوند

تمامی عناصر فرهنگی و اجتماعی جامعه باید نسبت به بحران جمعیت حساس شوند

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان جمعیت را مایه اقتدار و امنیت جامعه در بخش‌های اقتصادی، سیاسی و اجتماعی دانست و تاکید کرد: کاهش و بحران جمعیت یکی از مهمترین مسائلی است که همه عناصر فرهنگی و اجتماعی باید نسبت به آن حساس شوند.

به گزارش گیلانستان، حجت الاسلام و المسلمین سعید مهدوی روز پنجشنبه در دومین روز از برگزاری دوره تربیت مربی جمعیت در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به صدا درآمدن زنگ خطر و بحران پیری جمعیت در گیلان اظهار کرد: به صدادرآمدن این زنگ، هشدار بزرگی در حوزه اجتماعی است .

 

وی در ادامه با اشاره به برگزاری دوره ۲ روزه تربیت مربی طی دیروز و امروز (چهارشنبه و پنجشنبه)در گیلان خاطر نشان کرد: حدود ۲۰۰ نفر از اعضای فرهیخته استان اعم از معلمان، روحانیون، مبلغان، ماما و کارشناسان شبکه بهداشت در دوره یادشده شرکت کردند.

 

حجت‌الاسلام مهدوی با بیان اینکه دوره تربیت مربی جمعیت در راستای ادامه برنامه‌های ویژه سازمان تبلیغات اسلامی در ارتباط با جوانی جمعیت و فرزندآوری برگزار شده است، اضافه کرد: شرکت‌کنندگان در این دوره زیر نظر استادان باتجربه آموزش‌های لازم را فرا گرفتند ضمن اینکه این دوره‌ها تا ۳۰ ساعت در فضای مجازی تداوم دارد و بعد از پایان به شرکت‌کنندگان گواهینامه ارائه می‌شود.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان خاطر نشان کرد: شرکت کنندگان این دوره در راستای گفتمان سازی، روشنگری و تبیین‌گری برای بازگشایی گِره‌های ذهنی آحاد مردم و ایجاد احساس مسئولیت آنان برای رفع بحران پیری جمعیت اقدام می‌کنند.

 

سال گذشته ۲ هزار و ۳۹۳ نفر از کارگاه‌های تبلیغات اسلامی استان گیلان در موضوع جوانی جمعیت و فرزندآوری بهره‌مند شدند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار