کد خبر : 95631
تاریخ انتشار : شنبه 14 مرداد 1402- 13: 20

عضو شورای اسلامی شهر رشت:

توسعه و پیشرفت شهری با اجرای طرح میثاق تحقق می‌پذیرد

توسعه و پیشرفت شهری با اجرای طرح میثاق تحقق می‌پذیرد

عضو شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به اجرای ۸ پروژه طرح میثاق شهرداری گفت: توسعه و پیشرفت شهری با اجرای طرح میثاق تحقق می‌پذیرد.

به گزارش گیلانستان، مسعود عباس نژاد ظهر شنبه در نود و پنجمین جلسه شورای اسلامی شهر رشت ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن ۱۷ مرداد بزرگداشت شهید صارمی و روز خبرنگار اظهار کرد: تحقیق و تفحص از دو سازمان حمل و نقل و بار و مسافر و همچنین سازمان عمران و بازآفرینی شهر رشت تاکنون انجام نشده است و باید تحقیق و تفحص از این دو سازمان پیگیری و صورت گیرد تا موجب ایجاد شبهات نگردد.

 

وی با تاکید بر اینکه تحقیق و تفحص از وظایف شورا است، افزود: قرار بود به غیر از دو سازمان مذکور، سازمان دیگری نیز مورد تحقیق و تفحص قرار گیرد که هنوز تحقیق و تفحص در خصوص دو سازمان حمل و نقل و عمران نیز تاکنون صورت نگرفته است.

 

این عضو شورای اسلامی شهر رشت، خواستار پیگیری انجام تحقیق و تفحص از این دو سازمان شد و گفت: هر کدام از اعضای شورا ناظر یک سازمان هستند و باید با تحقیق و تفحص پاسخگوی اقدامات انجام شده باشند.

 

عباس نژاد ادامه داد: در سازمان حمل و نقل و بار و مسافر بودجه‌های اخذ شده به ثمر نمی‌رسد شاهد افزایش ماشین آلات در این سازمان نبوده‌ام.

 

وی با بیان اینکه طرح میثاق توسط شهرداری در حال انجام است، افزود: سازمان‌ها و مناطق باید با توجه به اجرای طرح میثاق همکاری بیشتری داشته باشند.

 

عضو شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به اجرای ۸ پروژه طرح میثاق شهرداری، بیان کرد: توسعه و پیشرفت شهری با اجرای طرح میثاق تحقق می‌پذیرد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار