کد خبر : 97741
تاریخ انتشار : جمعه 7 مهر 1402- 56: 21

ثبت‌نام بیمه انواع محصولات کشاورزی در گیلان آغاز شد

ثبت‌نام بیمه انواع محصولات کشاورزی در گیلان آغاز شد

.

به گزارش گیلانستان، پیمان عبداللهی‌فر صبح امروز در گفت‌وگوی تلفنی با اخبار سیمای مرکز گیلان با بیان اینکه بیمه محصولات کشاورزی منجر به جبران خسارت احتمالی برای کشاورز می‌شود، اظهار کرد: هرساله بخشی از محصولات کشاورزی کشاورزان به دلایل متعددی از بین می‌رود لذا محصولات توسط کشاورزان می‌تواند بخشی از خسارت را کاهش دهد.

 

وی با اشاره به بیمه انواع محصولات کشاورزی توسط جهاد کشاورزی گفت:  کشاورزان و باغداران گیلانی برای بیمه انواع محصولات کشاورزی شامل محصولات دامی، زراعی، باغی و شیلاتی خود می‌توانند به شعب بانک کشاورزی، مراکز منتخب جهاد کشاورزی و نمایندگی‌های بیمه‌ای جهاد کشاورزی مراجعه کنند.

 

معاون خدمات بیمه‌ای جهاد کشاورزی گیلان از آغاز بیمه محصولات در این استان خبر داد و افزود: کشاورزان می‌توانند حق بیمه محصولات را به صورت قسطی پرداخت کنند و کشاورزانی که غرامت بیمه سال زراعی گذشته خود را هنوز دریافت نکرده‌اند مشمول تخفیف می‌شوند.

 

به گفته عبدالهی‌فر، در سال گذشته ۵۳ هزار کشاورز در پوشش بیمه‌ای جهاد کشاورزی قرار گرفتند که از این تعداد چهار هزار نفر مشمول دریافت خسارت شده و در مجموع بیش از ۱۸ میلیارد تومان خسارت دریافت کردند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار