کد خبر : 74455
تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 دی 1400- 40: 13

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت (ع):

جامعه امروز تشنه مدیریت و معنویت سردار «سلیمانی» است

جامعه امروز تشنه مدیریت و معنویت سردار «سلیمانی» است

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت (ع) با اشاره به لزوم تحلیل ابعاد مختلف شخصیت سردار «سلیمانی»، گفت: جامعه امروز تشنه مدیریت و معنویت سردار «سلیمانی» است.

به گزارش گیلانستان، آیت الله رضا رمضانی پیش از ظهر چهارشنبه در مراسم یادواره شهدای مرزبانی و دومین سالگرد سردار شهید سلیمانی در دریابانی انزلی با اشاره به ویژگی معنویت گرایی و شهادت طلبی شهدا، اظهار کرد: چشم‌هایی که برای مرزبانی بیدارند همچون انسان‌هایی که خون آنها در دفاع از وطن بر زمین ریخته می‌شود در عالم دیگر گریان نمی‌شود.

وی با بیان اینکه انسان باید در میدان عمل نیز مانند خلوت خود به فکر معنویت باشد، افزود: شهید سلیمانی دارای معنویت جامع در عرصه‌های سیاسی، فرهنگی، خانوادگی و عاطفی، اجتماعی و نظامی بود.

آیت الله رمضانی با اشاره به اینکه شهید سلیمانی را نباید فقط به عنوان یک فرد نظامی دانست، تاکید کرد: صحنه رزم و حوزه دفاعی اصطلاحات و شرایط خاص خود را دارد اما شهید سلیمانی همیشه ذکر دعا بر لب داشت و معتقدم این ویژگی متمایز سردار شهیدمان، مهدویت رزم است.

وی ادامه داد: شهید سلیمانی اجازه نمی‌داد در تحلیل‌های سیاسی و حوزه‌های فرهنگی حق کسی ضایع شده و معتقدم این شهید والامقام از نظر معنا گرایی به تعادل و توازن رسیده بود.

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت (ع) با بیان اینکه شهید سلیمانی سختی‌های بسیاری را برای حفظ نظام و پشتیبانی از ولایت فقیه به جان خرید، اضافه کرد: سردار شهید سلیمانی پدیده‌ای بود که نباید سیره او را فقط به عنوان فرمانده جنگ مطالعه کرد بلکه باید بر روی توکل و تعصبی که در میدان رزم دارد وی را تحلیل کرد.

آیت الله رمضانی با اشاره به اینکه شهید سلیمانی تمام لحظه‌ها و صحنه‌های زندگی خود را با معنویت مدیریت می‌کرد، تصریح کرد: جامعه ما تشنه این مدیریت و معنویت است و اگر مسئولان معنویتشان افزایش یابد حس عدالت خواهی و تحول گرایی در آنها رشد می‌کند.

وی ادامه داد: مسئولان برای رشد لازم در ابعاد سیاسی و فرهنگی مسئولیتی که به آنها سپرده شده باید معنویت خود را افزایش دهند.

انتهای پیام/مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار