کد خبر : 99076
تاریخ انتشار : شنبه 29 مهر 1402- 35: 11

جزئیات آخرین وضعیت از ثبت نام نهایی کاندیداهای مجلس در گیلان

جزئیات آخرین وضعیت از ثبت نام نهایی کاندیداهای مجلس در گیلان

به گفته دبیر ستاد انتخابات استان گیلان، از از ۲۷ مهر تا صبح امروز، ۴۰ داوطلب گیلانی برای حضور در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت نام خود را نهایی کردند.

به گزاش گیلانستان، جواد شفیعی ثابت امروز در جمع خبرنگاران در دفتر ستاد انتخابات گیلان با اشاره به آخرین آمار مربوط به ثبت نام کنندگان کاندیداهای مجلس اظهار کرد: تا صبح امروز ۴۰ نفر داوطلب نمایندگی مجلس شورای اسلامی ثبت نام خود را قطعی کردند که از این تعداد ۳۶ نفرمرد و ۴ نفر زن هستند.

 

وی با بیان اینکه بیشترین ثبت نام کنندگان تاکنون با ۱۲ داوطلب مربوط به مرکز استان، حوزه انتخابیه رشت است، گفت: درحوزه انتخابیه بندرانزلی ۶ داوطلب، رودسر و املش ۵ داوطلب، لاهیجان و سیاهکل ۴ داوطلب، فومن و شفت ۳ داوطلب و صومعه سرا، رودبار، لنگرود و تالش، رضوانشهر و ماسال هر یک ۲ داوطلب و حوزه‌های انتخابیه آستانه اشرفیه و آستارا هر کدام یک داوطلب تا صبح امروز ثبت نام نهایی خود را قطعی کردند.

 

به گفته دبیر ستاد انتخابات استان گیلان، ثبت نام نهایی داوطلبان نمایندگی دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از ۲۷ مهر ۱۴۰۲ آغاز شده و تا ۳ آبان ادامه دارد و داوطلبان می‌توانند در این مدت از ۸ صبح تا ۱۸ عصر ثبت نام خود را نهایی کنند.

شفیعی ثابت در نشست آموزشی-توجیهی اعضای هیات‌های اجرایی حوزه انتخابیه لاهیجان و سیاهکل در فرمانداری لاهیجان افزود: ۳ هزار و ۱۰۰ صندوق برای جمع آوری آرای مردمی در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در گیلان پیش بینی شده است.

به گفته وی، ۴۵ هزار نفر از عوامل اجرایی و نظارتی و امنیتی در برگزاری این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی در گیلان مشارکت دارند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار