کد خبر : 85055
تاریخ انتشار : پنجشنبه 1 دی 1401- 54: 18

معاون توسعه مشارکت‌های کمیته امداد خبر داد؛

جمع‌آوری ۱۱ هزار میلیارد تومان کمک‌های مردمی توسط کمیته امداد

جمع‌آوری ۱۱ هزار میلیارد تومان کمک‌های مردمی توسط کمیته امداد

معاون توسعه مشارکت‌های کمیته امداد با اشاره به جمع آوری ۱۱ هزار میلیارد تومان کمک های مردمی در ۸ ماهه امسال گفت: ۷ هزار میلیارد تومان از این مبلغ مربوط به شورای زکات است.

به گزارش گیلانستان به نقل از مهر، حبیب‌الله آسوده پیش از ظهر پنجشنبه در همایش علمی، ترویجی و تکریمی زکات استان گیلان در تالار مرکزی رشت با اشاره به سخنان رهبری مبنی بر اهمیت پرداخت زکات اظهار کرد: جریان سازی پرداخت زکات در استان‌ها انجام شده و رویکرد ما در سال آینده تحقق این موضوع در سطح شهرستان‌ها است.

 

معاون توسعه مشارکت‌های کمیته امداد با اشاره به تصویب آئین نامه اجرایی زکات در روز گذشته بیان کرد: دستگاه‌های عضو شورای زکات حول محور نماینده ولی فقیه در استان‌ها و شهرستان‌ها مبنی بر فرهنگ سازی پرداخت زکات اقدام می‌کنند.

 

آسوده تصریح کرد: اگر به ابعاد اقتصادی زکات توجه شود فقر مطلق ریشه کن می‌شود.

 

وی با بیان اینکه در ۸ ماهه امسال، ۱۱ هزار میلیارد تومان کمک‌های مردمی توسط کمیته امداد کشور جمع آوری شد، افزود: ۷ هزار میلیارد تومان از این مبلغ مربوط به شورای زکات است.

 

آسوده با بیان اینکه مبلغ ۳۷۰ میلیارد تومان صدقه در ۸ ماهه نخست امسال جمع آوری شد، عنوان کرد: ۲ میلیون و ۲۵۰ هزار خانواده تحت پوشش کمیته امداد هستند و از ما مستمری دریافت می‌کنند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار