کد خبر : 90582
تاریخ انتشار : جمعه 25 فروردین 1402- 06: 16

خطیب جمعه رشت:

جمهوری اسلامی با حمایت از فلسطین شعله مقاومت را زنده کرد

جمهوری اسلامی با حمایت از فلسطین شعله مقاومت را زنده کرد

آیت الله فلاحتی در خطبه های نماز جمعه رشت اعلام کرد: انقلاب‌ اسلامی از ابتدای روزهای پیروزی خود، از فلسطین حمایت همه جانبه داشته است.

به گزارش گیلانستان، آیت الله رسول فلاحتی در خطبه های نماز جمعه امروز(جمعه، ۲۵ فروردین) در مصلی امام خمینی(رحمه الله) رشت با قدردانی از مردم رشت برای شرکت در راهپیمایی روز قدس گفت: اسلام یک دین تک بعدی و  منحصر به نماز و روزه نیست.

 

نماینده ولی فقیه در گیلان، حمایت از مظلوم را ارکان آموزه های اجتماعی اسلام برشمرد و اظهار کرد: انقلاب‌ اسلامی از ابتدای روزهای پیروزی خود، از فلسطین حمایت همه جانبه داشته است.

 

امام جمعه رشت خاطرنشان ساخت: بعد از انقلاب کارهای مهمی در حمایت از فلسطین از جمله تعطیل کردن سفارت اسرائیل و گشودن سفارت فلسطین و تعیین جمعه آخر ماه رمضان به عنوان روز قدس انجام شد.

 

وی تاکید کرد: حمایت از جنبشهای ضدصهیونیستی و زنده کردن شعله مقاومت از مهمترین اقدامات انقلاب اسلامی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین بوده است.

 

فلاحتی اذعان داشت: جمهوری اسلامی بهترین راه حل را برای حل مشکلات مردم فلسطین بازگشت همه آوارگان و اجرای همه پرسی می داند.

 

وی گفت: باید اراده همه فلسطینیان در تعیین سرنوشتشان موثر باشد. نماینده ولی‌فقیه در گیلان گفت: اسرائیل رو به نابودی است.

 

وی ادامه داد: روزنامه هارتص چندی پیش با اشاره‌ به ناآرامی های داخلی اسرائیل نوشت، با طوفانی روبرو هستیم که توان بازدارندگی اسرائیل را کاهش داده و تنها رژیمی که بیم تغییر آن می رود رژیم اسرائیل است.

 

امام جمعه رشت اعلام کرد: ایران همواره از مقاومت حمایت کرده و به فرموده رهبر انقلاب از هر جریانی که در مسیر نابودی اسرائیل تلاش کند، حمایت می کنیم.

 

آیت الله فلاحتی اظهار داشت: راه امام پویا و زنده است و حضور مردم در راهپیمایی روز قدس بیانگر اعتقاد مردم به آرمان امام است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار