کد خبر : 76464
تاریخ انتشار : چهارشنبه 4 اسفند 1400- 54: 10

شهردار رضوانشهر:

حریم کانال، محل مناسبی برای چهارشنبه بازار رضوانشهر است

حریم کانال، محل مناسبی برای چهارشنبه بازار رضوانشهر است

.

به گزارش گیلانستان از غرب گیلان، رضا رسولی شهردار رضوانشهر در پاسخ به سوالات مردمی برنامه رادیویی ” شهر ما ” گفت: کانال آب کشاورزی یک فرصت است اما به دلایل مختلف که تمامی آن به شهرداری و شورای اسلامی شهر رضوانشهر بر نمی گردد ما متاسفانه نتوانستیم از این فرصت استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه اصالتا به لحاظ قانونی کانال آب بر کشاورزی تحت مدیریت آب منطقه ای استان و زیرمجموعه آن شرکت آبیاری می باشد افزود: ما در حال مذاکره و رایزنی با آب منطقه ای استان هستیم که بتوانیم حریم کانال را به طور قانونی که از املاک آب منطقه ای است طی قراردادی دریافت کنیم و به عنوان یک ظرفیت گردشگری برای شهر رضوانشهر فعال کنیم و همچنین در قالب پروژه سرمایه گذاری نیز می توان آن را تعریف کرد.

شهردار رضوانشهر تصریح کرد: حاشیه و حریم کانال محل مناسبی برای ساماندهی چهارشنبه بازار رضوانشهر است که یکی از بازار های پررونق استان محسوب می شود و مردم از اقصی نقاط استان برای خرید محصولات ارگانیک و با قیمت مناسب به آن مراجعه می کنند.
لازم به ذکر است بهرام پور ، مدیر آب منطقه ای رضوانشهر ، ماسال و تالش نیز در برنامه به صورت تلفنی حضور یافت و در این زمینه قول مساعدت داد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار