کد خبر : 6209
تاریخ انتشار : شنبه 1 آبان 1395- 32: 23

حضور عضو شورای شهر رشت در کربلا و رایزنی فرهنگی با معاون حرم امام حسین(ع) + تصاویر

حضور عضو شورای شهر رشت در کربلا و رایزنی فرهنگی با معاون حرم امام حسین(ع) + تصاویر

عضو شورای اسلامی کلانشهر رشت ضمن حضور در کربلای معلی و زیارت حرم حضرت اباعبدالله الحسین(ع) با معاون این حرم ملکوتی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی گیلانستان، فرهاد شوقی عضو شورای اسلامی کلانشهر رشت به همراه جمعی از مسئولین و فعالان فرهنگی گیلان ضمن حضور در کربلای معلی و زیارت حرم حضرت اباعبدالله الحسین(ع) با معاون این حرم ملکوتی دیدار و پیرامون برنامه ریزی برای حضور با شکوهتر زائران گیلانی در مراسم بزرگ اربعین گفتگو کردند.

img00001

img00002

img00003

شوقی همچنین با تاکید بر لزوم گسترش بیش از پیش فرهنگ اهل‌بیت(ع) در سراسر جهان گفت: زیباترین امری که تمام فرهنگ اسلام را در درون خود ذخیره کرده است و می‌تواند تمام بشریت را در طول تاریخ در هر مقطعی تغذیه کند، جریان امام حسین(ع) می باشد و وظیفه ماست که بتوانیم در قالبهای مختلف برای جهانی شدن این فرهنگ ناب تلاش کنیم و اگر در ترویج این فرهنگ زیبا کوتاهی نماییم، قصور بزرگی مرتکب شده‌ایم و جفا نموده ایم.

عضو هیئت رئیسه شورای شهر رشت همچنین خاطرنشان کرد: مراسم‌های پیاده ‌روی اربعین امام حسین(ع) با توجه به حضور پرشور مردم و همچنین فضای عرفانی که دارند، برای شبهه ‌زدایی بسیار مناسب است و باید از این ظرفیت به درستی استفاده کرد.

وی ادامه داد: وقتی پیام امام حسین(ع) بیشتر و بیشتر در جهان نشر داده شود هر گوش شنوایی که آن را بشنود بی‌تردید مجذوب آن خواهد شد. این خیل عظیم مردم که در اقصی نقاط دنیا به عزاداری امام حسین(ع) می‌پردازند گواه بر این کلام است.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار