کد خبر : 55400
تاریخ انتشار : دوشنبه 27 مرداد 1399- 21: 18

مدیرکل اوقاف گیلان:

حضور هوشمندانه نهاد کتابخانه های عمومی در عرصه های اجتماعی

حضور هوشمندانه نهاد کتابخانه های عمومی در عرصه های اجتماعی

مدیر کل اوقاف گیلان با تأکید بر ضرورت برگزاری جشنواره وقف کتاب، گفت: نهاد کتابخانه های عمومی هوشمندانه در عرصه های اجتماعی حضور دارد.

به گزارش گیلانستان، حجت الاسلام ستار علیزاده ظهر دوشنبه در دیدار با مدیرکل کتابخانه های عمومی گیلان ضمن قدردانی از تلاش‌های کتابداران و فعالان حوزه کتاب و کتابخوانی، تأکیدات رهبر انقلاب در این حوزه را چراغ راه دلسوزان فرهنگ و ادب کشور دانست.

وی گفت: رهبر معظم انقلاب در خصوص لزوم گسترش امر کتابخوانی در جامعه همواره تأکید کرده‌اند و یقیناً توجه به این بخش ثمرات ارزشمندی به دنبال خواهد داشت.

حجت الاسلام علیزاده با تاکید بر لزوم افزایش آگاهی‌های عمومی در جامعه، کتاب را یکی از مهمترین ابزارهای رشد آگاهی و دانش عنوان کرد و گفت: کتاب در دسترس همگان قرار دارد.

وی با بیان اینکه ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی امری ارزشمند است، تأکید کرد: نهاد کتابخانه های عمومی اقدامات بسیار خوبی در این زمینه انجام داده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گیلان ادامه داد: در سال‌های اخیر مجموعه کتابخانه های عمومی به صورت هوشمندانه در عرصه‌های اجتماعی حضور پررنگی برای جذب افراد مختلف به سمت کتاب و کتابخوانی داشته است.

حجت الاسلام علیزاده همچنین با ابراز امیدواری نسبت به همکاری‌های بیشتر دو مجموعه کتابخانه های عمومی و اوقاف و امور خیریه، بر لزوم برگزاری جشنواره وقف کتاب توسط مردم به کتابخانه ها، دعوت از خیران برای معرفی ظرفیت‌های کتابخانه ها، همکاری در احداث کتابخانه های عمومی با محوریت آموزش علوم قرآنی در مناطق مختلف استان تاکید کرد.

انتهای پیام/مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار