کد خبر : 38966
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 تیر 1398- 12: 11

رییس سازمان صمت گیلان:

حمایت از تولیدات دانش بنیان در اولویت سازمان صمت گیلان

حمایت از تولیدات دانش بنیان در اولویت سازمان صمت گیلان

دلق پوش گفت: حمایت از تولیدات دانش بنیان و فرآوری محصولات از اولویت های مهم سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان است.

به گزارش گیلانستان «فرهاد دلق پوش» اظهارکرد: حمایت از تولیدات دانش بنیان و فرآوری محصولات از اولویت های مهم سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان افزود: حمایت از تولیدات محصولات سلولوزی، صنعت فولاد، صنایع حوزه معادن و محصولات بهداشتی، دارویی و غذایی در اولویت سازمان صمت گیلان است.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته برای رفع موانع و رونق تولید در گیلان یک هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان اختصاص پیدا کرد گفت: از این مبلغ تاکنون۶۰۰ میلیارد تومان به صاحبان واحدهای صنعتی و تولیدی استان پرداخت شد.

دلق پوش خاطرنشان کرد: همچنین سال گذشته، ۱۰۰ میلیارد تومان از سوی استانداری برای رفع موانع و رونق تولید گیلان اختصاص پیدا کرد.

وی سهم صنایع استان از تولید ناخالص داخلی گیلان را ۲۲ درصد اعلام کرد و افزود: ۱۸ درصد از سهم تولید ناخالص داخلی گیلان در بخش کشاورزی و مابقی نیز در حوزه خدمات تحقق پیدا می‌کند.

دلق پوش با اشاره به اینکه سال گذشته ۴۶۴ میلیون و ۹۴۸ هزار ۹۷۶ دلار توسط تولیدکنندگان گیلانی ارز نصیب کشور شد، گفت: صادرات کالاهای گیلان از لحاظ وزن در سال ۹۷ در مقایسه با سال ۹۶، ۷۰ درصد افزایش داشته است.

پایان پیام/شبستان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار