کد خبر : 40220
تاریخ انتشار : چهارشنبه 16 مرداد 1398- 09: 17

فرماندار جدید لنگرود:

خدمت به مردم با تکیه بر تحصیلات و تجربه در راستای کاهش مشکلات شهرستان

خدمت به مردم با تکیه بر تحصیلات و تجربه در راستای کاهش مشکلات شهرستان

شفقی با تاکید بر خدمت به مردم با تکیه بر تحصیلات و تجربه در راستای کاهش مشکلات شهرستان گفت: در انتخابات پیش رو هم تمام تلاش مجموعه، عمل به قانون و صیانت از آرای مردم است.

به گزارش گیلانستان جلسه شورای اداری شهرستان لنگرود با موضوع آئین تکریم سرپرست پیشین فرمانداری ( محمد رنجبر نیاول) و معارفه فرماندار جدید( سیروس شفقی) امروز ( چهارشنبه، ۱۶ مرداد) در سالن اجتماعات سردار شهید حسین املاکی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لنگرود برگزار شد.

«سیروس شفقی» در این جلسه با بیان اینکه خدمت به مردم لذت‌بخش و گواراتر از آن زمانی است که این خدمت به مردمی باشد که دارای ریشه مشترکی با آنها هستیم، گفت: در طول فعالیت یک و نیم ساله در کرج به عنوان رنگین کمانی از اقوام مختلف، توانستم نام نیکی از گیلانیان در این دیار باقی بزارم.

 

فرماندار جدید لنگرود با تاکید بر اینکه با سخت کوشی، جدیت، تعهد در راستای توسعه شهرستان تلاش خواهم کرد، افزود: توفیق در فرمانداری های مختلف با الطاف خداوند و در نهایت مرهون مقامات ارشد استانی و هماهنگی دستگاه های استانی هستم.

 

شفقی با بیان اینکه در طول مدت خدمت با تکیه بر تحصیلات، تجربه و تلاش مستمر در راستای کاهش و رفع مشکلات مردم تلاش می‌کنم، اذعان کرد: امیدوارم در راستای رفع مشکلات، توسعه پایدار،  ارتقای جایگاه شورای تامین و اجرای بستری در حهت آرامش و وحدت و انسجام ملی،  اجرای سیاست و برنامه های دولت و تصمیم گیری بر اساس خرد جمعی و پرهیز از افراط و تفریط با همدلی و همراهی همه مسئولان تحقق یابد.

 

فرماندار جدید لنگرود ادامه داد: شفافیت در عین اقتدار، تلاش بر پتانسیل های کشاورزی و ارتقای شاخص های برخورداری و نظارت و رصد جدی اعتبارات شهرستان و توزیع عادلانه خدمت در مناطق کمتر برخوردار، تکریم ارباب رجوع، تعامل با رسانه ها و خبرنگاران و رعایت منشور اخلاقی دولت و منویات رهبری از دیگر موارد مهم و ضروری است.

شفقی در پایان گفت: در انتخابات پیش رو هم تمام تلاش مجموعه، عمل به قانون و صیانت از آرای مردم است.

پایان پیام/شبستان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار