کد خبر : 23907
تاریخ انتشار : دوشنبه 14 اسفند 1396- 11: 16

خودنمایی یکی از «برخی افراد» معروف در فضای مجازی گیلان!

خودنمایی یکی از «برخی افراد» معروف در فضای مجازی گیلان!

خودنمایی یکی ازبقایای «برخی افراد»(معروف) و مورد مثال سخنان چندی پیش حضرت آیت الله قربانی نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت در گروههای تلگرامی «فضای مجازی» با نام جعلی «مدافع حرم»

به گزارش گیلانستان، اندکی پس از نقد تعدادی از دلسوزان نظام و چهره های انقلابی استان در خصوص ضرورت پیگیری مطالبات و رفع مشکلات خریداران مجتمع آدینه منتسب به دفتر نماینده ولی فقیه در گیلان و توضیح و عذرخواهی حضرت آیت الله قربانی از خریداران و نیز گله از «برخی افراد» پدید آورنده مشکلات مجتمع آدینه رشت، خودنمایی یکی ازبقایای «برخی افراد»(معروف) و مورد مثال سخنان چندی پیش حضرت آیت الله قربانی نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت در فضای مجازی با نام جعلی «مدافع حرم» ؛و با بستن نسبت های ناروا ، تهمت ها و دروغ بافی های شعبان بی مخی سعی داشت (مخفیانه!!)در پشت نام(دروغین) مدافع حرم خودی نشان دهد تا شاید ناشناخته بماند.«زهی خیال باطل!».

غافل از آنکه مدافعان حرم مسیر، منش و همت شان الهی بود .قلبشان حقیتاً «رئوف»بود. نمی توان با قلب های کدر و اجاره ای ادای رئوفی یان را در آورد و با چنگ انداختن به چهره خادمان و نوکران شهدا ، رزمندگان دوران دفاع مقدس و دلسوزان انقلاب جا پای دنیایی خود را برای چند روز باقی مانده مستحکم ببینند.

فراموش نمی کنیم که برخی مشاوران دم دمی مزاج و باج خواه استانداران ادوار با مخالف خوانی ها در صفوف دنیایی اهل معامله قرارگرفته و در دورانی خاص دست در جیب «اصلاح طلبان» مسند نشین شکم سیر می کردند. از آن گذشته؛ حتی برخی دوران(برای خوش رقصی رفقا) به برهم زدن مراسم سخنرانی های «جبهه مومن به انقلاب» همت فروشی می کردند، که اینبار “شخصیت های انقلابی و ارزشی و رسانه ای استان” را در «جبهه انحرافی» به تاراج گذاشتند تاشاید از این رهگذر شکمی سیر ببیند. ولی(صدحیف!) با توجه به مواردفوق حنای این گونه شکم فروشان بعید است که نزد بزرگان معنوی استان دگربار رنگ و رویی داشته باشد، بعید!…/ احرار گیل

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار