کد خبر : 97859
تاریخ انتشار : یکشنبه 9 مهر 1402- 47: 19

فرمانده انتظامی رشت خبر داد؛

دستگیری سارقان اماکن خصوصی در لشت نشاء

دستگیری سارقان اماکن خصوصی در لشت نشاء

فرمانده انتظامی شهرستان رشت از دستگیری اعضای باند سرقت از اماکن خصوصی در بخش لشت‌نشاء خبر داد و گفت: سارقان به ۸ فقره سرقت اعتراف کردند.

به گزارش گیلانستان، سرهنگ محمود حافظی با تاکید بر اینکه مقابله با سرقت و ناهنجاری اجتماعی عزم همگانی را می‌طلبد، اظهار کرد: برخورد قاطع پلیس با سارقان و ایجاد فضای ناامن برای آنها و از طرفی ارتقا سطح آگاهی عمومی با تشدید اقدامات پیشگیرانه، موجب کاهش وقوع سرقت می‌شود.

 

وی در ادامه به وقوع سرقت‌های سریالی از اماکن خصوصی طی چند هفته گذشته و پیگیری پلیس در این خصوص اشاره کرد و گفت: مأموران انتظامی لشت نشاء با انجام تحقیقات و اقدامات فنی صورت گرفته، سرنخ‌هایی از اعضای یک باند ۳ نفره سارقان را به دست آوردند.

 

فرمانده انتظامی شهرستان رشت از شناسایی هویت این افراد و دستگیری آنها با هماهنگی قضائی خبر داد و بیان داشت: سارقان که ۲ مرد و یک زن هستند در تحقیقات پلیس به ۸ فقره سرقت از اماکن خصوصی اعتراف کردند.

 

این مقام انتظامی تصریح کرد: سارقان ۲۹، ۴۰ و ۴۷ ساله پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

 

سرهنگ حافظی در پایان از شهروندان خواست، ضمن تجهیز اماکن، منازل و خودرو خود به حفاظ مطمئن، دوربین مداربسته، قفل‌های مناسب و دزدگیر در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، مراتب را بلافاصله از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار