کد خبر : 101543
تاریخ انتشار : چهارشنبه 22 آذر 1402- 09: 22

دبیرکل مجمع جهانی اهل‌بیت (ع):

دشمن نسبت به نظام اسلامی در حال سیاه نمایی است

دشمن نسبت به نظام اسلامی در حال سیاه نمایی است

دبیرکل مجمع جهانی اهل‌بیت (ع) با اشاره به اینکه دشمن نسبت به نظام اسلامی در حال سیاه نمایی است، گفت: مطالبه گری تخصصی باید عالمانه و دلسوزانه در بخش‌های مختلف صورت بپذیرد.

به گزارش گیلانستان، آیت‌الله رضا رمضانی بعد از ظهر چهارشنبه در دیدار با اعضای مجمع یاران انقلاب اسلامی استان گیلان اظهار کرد: باید از فرصت ایام فاطمیه به بهترین شکل استفاده کرد.

 

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: توسل به حضرت زهرا (س) می‌تواند در زندگی انسان گره‌گشا باشد.

 

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری به نشانه گرفتن نظام جمهوری اسلامی توسط دشمن و به چیزی جز براندازی قانع نمی‌شود، اشاره می‌کنند، افزود: در تمام سخنان مقام معظم رهبری امیدآفرینی و امید به آینده دیده می‌شود.

 

آیت‌الله رمضانی با اشاره به اینکه دشمن بحث ایجاد ناامیدی را در رسانه‌های فارسی زبان خود به صورت بسیار زیاد مطرح می‌کند، اضافه کرد: اگر یاس در جامعه زیاد شود انگیزه از بین خواهد رفت؛ خیلی‌ها تلاش دارند کارآمدی نظام اسلامی در عرصه‌های دینی را خدشه‌دار نمایند.

 

دبیرکل مجمع جهانی اهل‌بیت (ع) با تاکید بر اینکه باید از امکانات برای خدمت به مردم بیشتر استفاده کرد، اظهار کرد: باید خدماتی که انقلاب اسلامی به ارمغان آورده برای مردم واقع‌نمایی کنیم، در عین حال کوتاهی‌ها را هم باید بگوییم.

 

وی با بیان اینکه دشمن نسبت به نظام اسلامی در حال سیاه نمایی است، تصریح کرد: انقلاب اسلامی یک انقلاب ارزشی و فرهنگی بوده است و اوج راهپیمایی‌ها علیه رژیم پهلوی در ایام محرم و رهبریت آن توسط امام خمینی (ره) صورت پذیرفته است.

 

آیت‌الله رمضانی تاکید کرد: مطالبه گری تخصصی باید عالمانه و دلسوزانه در بخش‌های مختلف صورت بپذیرد و از ظرفیت رسانه‌ها باید در این راستا استفاده مناسب شود.

 

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه باید ظرفیت حداکثری در کارآمدی نظام اسلامی صورت بگیرد و نگاه ایجابی داشته باشیم، افزود: حوزه فرهنگی در جامعه را باید برنامه‌محور اداره کنیم.

 

وی در پایان با تاکید بر مشارکت حداکثری در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی سال جاری اظهار کرد: حضور حداکثری و انتخاب همراه با اعتقاد افراد شایسته از سوی مردم، موجب ناامیدی دشمن می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار