کد خبر : 97443
تاریخ انتشار : جمعه 31 شهریور 1402- 12: 22

امام جمعه رشت:

دوران دفاع مقدس سرشار از عزت و افتخار است

دوران دفاع مقدس سرشار از عزت و افتخار است

امام جمعه رشت با اشاره به اینکه دوران دفاع مقدس سرشار از عزت و افتخار است، گفت: اخلاص و خدا محوری رزمندگان دفاع مقدس یکی از عوامل ماندگاری این دوران است.

به گزارش گیلانستان، آیت الله رسول فلاحتی در نماز جمعه این هفته رشت با گرامیداشت هفته وحدت و دفاع مقدس اظهار کرد: جنگ هشت ساله موجب عزت مسلمانان شد لذا تاریخ دفاع مقدس سرشار از عزت و افتخار است.

 

وی با بیان اینکه هفته دفاع مقدس یاد آوار رشادت‌های رزمندگان در دوران دفاع نابرابر با دشمنان است، افزود: اخلاص و خدا محوری رزمندگان دفاع مقدس یکی از عوامل ماندگاری این دوران است.

 

وی با اشاره به حضور قدرتمندانه رئیس جمهور ایران در هفتاد و هشتمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد اشاره کرد و گفت: آمریکای جنایتکار رهبران دنیا را تحقیر کرده و دنیا امروز بردگی آمریکای جنایتکار را تحمل می‌کنند اما رئیس جمهور ایرانِ بزرگ در دل آمریکا عزت و قدرت ملت ایران را به دنیا مخابره می‌کند.

 

امام جمعه رشت با بیان اینکه دشمن سال‌ها تلاش کرده تا ایران را در نظام بین المللی منزوی کند، ادامه داد: سران آمریکایی‌ها در رسانه‌های دنیا اعتراف کرده‌اند که موفقیت‌های بین المللی ایران، مانع انزوای کشور در دنیا شده است.

 

فلاحتی با بیان اینکه عضویت در پیمان‌هایی چون شانگهای و بریکس نشان از قدرت مؤثر ایران در دنیا دارد، گفت: حجم اقتصادی کشورهای شانگهای ٣٢ برابر بیشتر از حجم اقتصادی کشورهای اروپایی چه از لحاظ قدرت و جمعیت است.

 

وی با بیان اینکه تا کنون بیش از ۴٠ کشور صف کشیده‌اند تا خود را وارد بریکس کنند و حضور در این دو عرصه معادله ساز اقتصادی و نظامی برای آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها مهم است تصریح کرد: وزیر خارجه آمریکا خود نیز اعلام کرده که دیگر ابرقدرت نیستیم.

 

فلاحتی با اشاره به قدرت ایران در محافل بین المللی تصریح کرد: امروز بر خلاف دولت گذشته که گام‌های ایران را متکی به برجام زده بود پول‌های بلوکه شده ما آزاد و قدرت هسته‌ای ایران در مسیر پیشرفت گام بر می‌دارد.

 

فلاحتی با اشاره به وضعیت آذربایجان در منطقه و حضور صهیونیست‌ها برای نا آرام کردن وضعیت منطقه گفت: جمهوری اسلامی آرام بخش جغرافیای اسلامی است.

 

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به سیل آستارا و آسیب‌های شهری، راه، زیرساختی و اجتماعی آستارا گفت: رئیس جمهور با وجود اینکه در نیویورک حضور داشته اما وزیر کشور را مکلف به حضور میدانی در آستارا و رفع موانع و مشکلات سیل زدگان مأمور کردند لذا باید این مسئله به سرعت بر طرف و و مشکلات مردم رفع شود.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار