کد خبر : 43756
تاریخ انتشار : دوشنبه 20 آبان 1398- 46: 17

مسؤول سازمان بسیج فرهنگیان گیلان:

دوره توانمندسازی اعضای شورای بسیج فرهنگیان برگزار می‌شود

دوره توانمندسازی اعضای شورای بسیج فرهنگیان برگزار می‌شود

مسؤول سازمان بسیج فرهنگیان گیلان از برگزاری دوره توانمندسازی اعضای شورای بسیج فرهنگیان گیلان در ۲۰ آبان خبر داد.

به گزارش گیلانستان حسن حبیبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت، با اشاره به جایگاه آموزش‌وپرورش در تمامی جوامع و دولت‌ها اظهار کرد: همه ابعاد توسعه و پیشرفت در کشورها بستگی به توانمندسازی و عملکرد مناسب نظام تعلیم و تربیت دارد.

وی لازمه توسعه‌یافتگی و پیشرفت هر کشوری را تربیت و پرورش انسان‌های توسعه‌یافته دانست که این امر به دستان پرتوان معلم و حاصل ذهن و فکر و اندیشه خلاق معلم است.

مسؤول سازمان بسیج فرهنگیان گیلان با تأکید بر اینکه آموزش‌وپرورش سنگ بنای آینده کشور است، گفت: مطلقاً اگر می‌خواهیم در هر زمینه و هر بعدی پیشرفت داشته باشیم باید به جایگاه آموزش‌وپرورش کشور خود نگاه کنیم.

وی با اشاره به نقش تربیتی معلمان در پرورش نیروی انسانی کارآمد بیان کرد: در هر دو بخش پیشرفت علمی و وجدت اجتماعی، یکی از آماج مهم دشمنان معلمان‌اند و پیشرفت علمی هر ملتی برای قدرت‌های بزرگ بین‌المللی یک خطر محسوب می‌شود.

حبیبی با تأکید بر اینکه قشر فرهیخته معلمین باید هوشیارانه نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان را رصد و تحلیل کنند، افزود: معلمان باید در مدارس جوانان و نوجوانان را هم ازلحاظ دینی و اعتقادی و هم در قلمرو تربیت اخلاق و همچنین در قلمرو تعبد علمی تربیت کنند.

وی از برگزاری دوره توانمندسازی اعضای شورای بسیج فرهنگیان گیلان در ۲۰ آبان در مرکز آموزش فرهنگی معلمان در دهکده ساحلی انزلی خبر داد.

انتهای پیام/فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار