کد خبر : 105428
تاریخ انتشار : جمعه 10 فروردین 1403- 39: 22

راز قتل پیرمرد گیلانی پس از ۳ سال فاش شد

راز قتل پیرمرد گیلانی پس از ۳ سال فاش شد

فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان از برملا شدن راز پرونده مفقودی و قتل پیرمرد ۸۳ساله پس از سه سال خبر داد و گفت: در خصوص این پرونده ۸ نفر دستگیر و در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

به گزارش گیلانستان، سرهنگ حمید محمدی‌نسب فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به خبر مفقودی یک پیرمرد در سال ۱۳۹۹ اظهار کرد: در تیر ماه سال ۱۳۹۹ خانواده پیرمردی ۸۳ساله با مراجعه به پلیس اعلام کردند که این فرد به دلایل نامشخصی مفقود شده که با اقدامات صورت گرفته در این خصوص نشانه‌ای از این مرد به دست نیامد.

به گفته وی، در روند رسیدگی به این موضوع مشخص شد که یک قطعه زمین به ارزش ۲ هزار میلیارد ریال در همان ایام از فرد مورد نظر به خانمی ۲۵ ساله با کمک ۲ مرد ۴۳ و ۴۴ ساله دیگر منتقل شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان با اشاره به شناسایی و اقدامات فنی و تحقیقات انجام شده، گفت: سرانجام متهمان پرده از راز یک جنایت برداشته و اعلام داشتند، پیرمرد را در سال ۹۹ با هدف تصرف زمینش با خوراندن بیش از حد قرص‌های آرام‌بخش به قتل رسانده‌اند.

محمدی‌نسب با بیان اینکه با اعتراف متهمان، پنج همدست دیگر آنان نیز دستگیر و جسد متوفی نیز داخل حیاط یک منزل ویلایی در شهرستان لنگرود کشف شد، افزود: افراد دستگیر شده با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار