کد خبر : 96828
تاریخ انتشار : یکشنبه 12 شهریور 1402- 17: 22

استاندار گیلان خبر داد؛

رشد ۲ برابری اعزام زائران گیلانی اربعین از طریق ناوگان هوایی

رشد ۲ برابری اعزام زائران گیلانی اربعین از طریق ناوگان هوایی

استاندار گیلان از رشد دو برابری اعزام زائران گیلانی به نجف اشرف از طریق ناوگان هوایی نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

به گزارش گیلانستان، اسدالله عباسی عصر یکشنبه در مراسم بدرقه زائران اربعین حسینی در گفتگو با رسانه‌ها اظهار کرد: امروز آخرین پرواز به صورت فوق العاده از رشت به نجف اشرف انجام می‌شود.

 

وی با بیان اینکه در این پرواز ۲۵۰ زائر عازم شرکت در مراسم اربعین حسینی (ع) هستند، افزود: اعزام زائران اربعین حسینی نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش دو برابری داشته است لذا مسافران نیز برای برگشت نگرانی نداشته باشند.

 

استاندار گیلان با اشاره به اینکه تعداد ۱۱ هزار نفر نیز در این ایام از طریق ناوگان زمینی عزم شده‌اند، ادامه داد: این زوار با اتوبوس به مرزهای غرب کشور منتقل شدند.

 

عباسی تصریح کرد: بیش از ۳۰ موکب از استان گیلان در مرزهای باشماق، مهران و خسروی و برخی در مسیر نجف تا کربلا مستقرند که امسال در خدمات دهی با تلاش‌های صورت گرفته و هماهنگی انجام شده عملکردی بسیار خوبی داشته‌اند.

 

استاندار گیلان اظهار کرد: شهرداری رشت نیز علاوه بر مواکب امکانات و پشتیبانی لازم را برای خدمات دهی مناسب به زائرین حسینی (ع) انجام داد و نظارت‌ها برای برطرف کردن کاستی‌ها ادامه دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار