کد خبر : 103224
تاریخ انتشار : جمعه 6 بهمن 1402- 13: 14

نایب رییس هیأت کشتی گیلان:

رقابت های کشتی نوجوانان فرصتی برای استعدادیابی است

رقابت های کشتی نوجوانان فرصتی برای استعدادیابی است

نایب رییس هیأت کشتی گیلان گفت: برگزاری مسابقات لیگ کشتی نوجوانان گیلان فرصتی ارزشمند برای استعداد یابی و آمادگی این تیم برای حضور در مسابقات قهرمانی کشور است.

به گزارش گیلانستان، کیانوش افسرده در حاشیه برگزاری رقابت‌های لیگ کشتی نوجوانان در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: رقابت‌های لیگ کشتی نوجوانان گیلان با شرکت ۲۰ تیم در چهار گروه پنج تیمی به مدت یک ماه طی روزهای پنجشنبه و جمعه هر هفته در شهرهای رضوانشهر، فومن، کوچصفهان و کلاچای برگزار می‌شود.

 

وی با بیان اینکه در مرحله اول و دوم از هر گروه سه تیم به مرحله دوم راه می‌یابند و در ادامه برگزاری این مسابقات متعاقباً اعلام می‌شود، افزود: در این مسابقات هر تیمی مجاز است از سه کشتی گیر خارج استانی در این رقابت‌ها استفاده کند.

 

افسرده به رقابت‌های مسابقات گروه c اشاره کرد و ادامه داد: در این گروه پنج تیم شامل کلاچای، شهید رجایی رشت، سنگر، لنگرود و رودسر حضور دارند و با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

 

وی با بیان اینکه این مسابقات به واسطه آماده سازی تیم کشتی نوجوانان و یک سال سنی نونهالان برای استعداد یابی و آمادگی برای شرکت در مسابقات قهرمانی کشور است، گفت: این مسابقات در سال آینده و متعاقب تقویم آن از طریق فدراسیون کشتی اعلام می‌شود.

 

«احمد اخلاقی» رئیس هیأت کشتی کلاچای هم در حاشیه برگزاری این مسابقات از آن به عنوان رخدادی مهم برای توسعه و ارتقا کشتی این بخش اعلام کرد و ادامه داد: تمام تلاش ما بر این است که ورزش کشتی کلاچای را به جایگاه واقعی خود ارتقا بخشیم و خوشبختانه این قابلیت و ظرفیت در منطقه وجود دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار