کد خبر : 91438
تاریخ انتشار : شنبه 9 اردیبهشت 1402- 56: 23

ادعای معاون اقتصادی استانداری گیلان:

سال گذشته در استان گیلان ۲۲ هزار شغل ایجاد شد

سال گذشته در استان گیلان ۲۲ هزار شغل ایجاد شد

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گیلان با بیان اینکه سال گذشته در استان ۲۲ هزار شغل ایجاد شده است، گفت: امنیت شغلی، محیط امن و رفاه کارگران باید مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش گیلانستان، سید محمد اسحاقی ظهر شنبه در مراسم تجلیل از ۵۰ کارگر و کار آفرین نمونه رودسر با تاکید بر احصای ظرفیت‌ها در نقاط مختلف گیلان، اظهار کرد: ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها در حوزه‌های مختلف گیلان بسیار ارزشمند است که باید شناسایی شود.

 

وی ادامه داد: در مسیر انقلاب زحمات زیادی کشیده شده و باید مراقب آدرس‌های ذهنی که به فرزندان خود می‌دهیم باشیم زیرا آینده فرزندانمان را تحت شعاع قرار می‌دهد.

 

معاون اقتصادی استانداری گیلان با تاکید بر تقویت روحیه امید و نشاط در جامعه، بیان کرد: همه هنرمندان، مسئولان و مردم باید اولین مؤلفه پیروزی انقلاب که همان امید آفرینی است را در کارهایشان مدنظر قرار دهند.

 

اسحاقی با اشاره به سه مؤلفه خانواده، آموزش و الگو در جامعه، بیان کرد: دشمن هر زمانی بخواهد تمدنی را نابود کند اولین نگاه خانواده است زیرا که هرگاه در جامعه ارزش زن و مادر کم شود خانواده متزلزل خواهد شد.

 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گیلان با تاکید بر اینکه باید برای فرزندان و نسل‌های جوان الگو سازی صورت گیرد، اضافه کرد: الگوسازی برای جوانان و نسل‌های مختلف محور توسعه و پیشرفت است.

 

اسحاقی با بیان اینکه جامعه بدون کارگران بی معنا است، اضافه کرد: امنیت شغلی، محیط امن و رفاه کارگران مورد نظر ما بوده تا در یک فضای با نشاط نقش خود را در تولید و در راستای شعار سال ایفا کنند.

 

وی با بیان اینکه سال گذشته در استان ۲۲ هزار شغل ایجاد شده است، تصریح کرد: در تلاش هستیم که در سال مهار تورم افزایش اشتغال داشته باشیم.

 

شهرستان رودسر ۱۰ هزار کارگر بیمه شده دارد

 

«محمدرضا شهاب زاده» فرماندار رودسر نیز در این مراسم با بیان اینکه این شهرستان ۴۳ شهید کارگر تقدیم انقلاب کرده است، اظهار کرد: امروز امنیت، رفاه، آرامش و اقتدار جامعه را مدیون جانفشانی‌های شهدا هستیم.

 

وی ادامه داد: در این شهرستان تعداد ۱۰ هزار کارگر بیمه شده و ۱۰ هزار بیمه شده ساختمان مشغول فعالیت هستند.

 

فرماندار رودسر با اشاره به مشکلات در حوزه شهرک صنعتی این شهرستان، اضافه کرد: در این حوزه با مشکل زمین روبرو هستیم که در این زمینه و برای برطرف شدن مشکلات با بنیاد علوی مذاکراتی صورت گرفته است.

 

شهاب زاده با بیان اینکه در سال تولید و مهار تورم یکی از بازوان قوی همین مجموعه کارگری است که تلاش‌های زیادی انجام می‌دهند، گفت: سال گذشته ۱۱۴ درصد اشتغالزایی صورت گرفت و امسال هم با توجه به شعار سال این میزان اشتغال افزایش خواهد یافت.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار