کد خبر : 12515
تاریخ انتشار : یکشنبه 17 اردیبهشت 1396- 41: 9

ستاد انتخاباتی قالیباف در آستارا افتتاح شد

ستاد انتخاباتی قالیباف در آستارا افتتاح شد

ستاد انتخاباتی قالیباف در آستارا با حضور امیرگل رئیس ستاد تبلیغات این نامزد انتخاباتی ریاست جمهوری در گیلان افتتاح شد.

به گزارش گیلانستان، مسؤول کمیته فرهنگیان ستاد انتخاباتی قالیباف در گیلان در مراسم افتتاح ستاد انتخاباتی قالیباف در خیابان فارابی این شهرستان اظهار کرد: اقتدار کنونی ایران اسلامی در منطقه و جهان نشأت گرفته از خون شهدا است.

داود انصاری انتخابات را اجتماعی برای اظهارنظر اقشار مختلف مردم و جلوه‌ای از مشارکت عمومی دانست و تصریح کرد: نظر مردم به ‌عنوان یک مؤلفه تأثیرگذار از اهمیت بالایی برخوردار بوده و این مردم هستند که به ‌واسطه انتخابات در تصمیم‌گیری برای آینده چهار سال کشور نقش ایفا می‌کنند.

وی با بیان اینکه براساس آمار و اطلاعات به دست آمده از آستارا نرخ بیکاری در این شهرستان مانند دیگر شهرستان‌ها و استان‌های کشور بیداد می‌کند، تصریح کرد: برای خروج کشور از بیکاری و تورم راهکار سازنده به واسطه حضور چهره‌های متخصص در صحنه امکان‌پذیر است.

مسؤول کمیته فرهنگیان ستاد انتخاباتی قالیباف در گیلان مطالبات در حوزه اقتصاد را چشمگیر دانست و خاطرنشان کرد: ارزش پول ملی در این مدت کاهش پیدا کرده و با شعار دادن نمی‌توان ارزش پول ملی کشور را بالا برد.

وی با اشاره به اینکه در سفره مردم چیزی دیده نمی‌شود، گفت: محمدباقر قالیباف در صحنه حضور پیدا کرده تا کشور را از بن‌بست اقتصادی و رکود خارج کند و تمام گروه‌های همسو باید از دولت مردم در تحقق اهداف خود حمایت کنند.

به گزارش فارس، ستاد انتخاباتی قالیباف در آستارا با حضور نادر امیرگل رئیس ستاد تبلیغات قالیباف در گیلان،  محمد کاربین رئیس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی آستارا و خلیل توشه رئیس ستاد انتخاباتی قالیباف در این شهرستان افتتاح شد./ فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار