کد خبر : 25484
تاریخ انتشار : شنبه 22 اردیبهشت 1397- 46: 9

سخنان ‌اخیر مقام معظم رهبری حجت را بر تمام مسئولان نظام تمام کرد

سخنان ‌اخیر مقام معظم رهبری حجت را بر تمام مسئولان نظام تمام کرد

نماینده فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه مسئولان باید فرمایشات مقام معظم‌ رهبری را در همه امور نصب‌العین خود قرار دهند گفت:‌ سخنان ‌اخیر مقام معظم رهبری در واکنش به بدعهدی آمریکایی‌ها حجت را بر تمام مسئولان نظام تمام کرد.

به گزارش گیلانستان،حجت‌الاسلام والمسلمین محمد‌مهدی افتخاری بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری بدعهدی‌ آمریکایی‌ها هیچ زمان پایان نخواهد یافت بنابراین حفظ حقوق و عزت ملت ایران در برابر زورگویی‌های دنیای غرب بر تمام مسئولان واجب است.

نماینده فومن و شفت در مجلس سخنان اخیر مقام معظم رهبری را نشأت گرفته از درد و دل واقعی مردم عنوان کرد و بیان داشت:‌ با این رهنمودهای صریح و بسیار شفاف حجت بر تمام مسئولان کشور و تمام کسانی که هنوز دلی در گرو انقلاب اسلامی و نظام دارند تمام شد.

افتخاری اثبات قابل اعتماد نبودن آمریکایی‌ها را مسئه‌ای تکراری خواند و تصریح کرد: وقتی اروپایی‌ها منافع خود را در گرو همراهی با سیاست‌های آمریکا می‌بینند بنابراین امید بستن به طرف‌های باقیمانده در توافقنامه برجام نمی‌تواند فایده مثبتی برای کشورمان داشته باشد.

عضو کمیسیون عمران مجلس تکیه بر توانمندی‌ها داخلی را زمینه‌ساز تعالی کشور دانست و افزود:‌ باید ضمن حفظ همدلی و اتحاد در مسیر پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی و رسیدن به دستاوردهای انقلاب گام برداشته و از تمام استعدادهای موجود در کشور بهره‌برداری کنیم.

وی با تأکید بر اینکه مسئولان باید مسیر توسعه کشور ‌و آینده درخشان آن را هموار کنند بیان داشت: رسیدن به منتهای عزت و اقتدار اسلامی تنها در گرو اطاعت از فرمایشات مقام معظم رهبری است بنابراین دولت و مسئولان باید توصیه‌های ایشان را سرلوحه کار خود قرار دهند.

نماینده فومن و شفت در مجلس حفظ یکدلی و اتحاد در قوای سه‌گانه را ضامن موفقیت کشورمان دانست و تصریح کرد:‌ با توجه به اثرگذاری و نقش بسیار مهم قوای سه‌گانه مسئولان باید با انسجام و وحدت کلمه راهکارهای لازم جهت خروج کشور از مشکلات پیش آمده را اجرا کنند.

افتخاری جامعه ایران اسلامی را جامعه‌ای فداکار و فهیم خواند و اظهار داشت:‌ دولت باید در طلیعه ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی چنان عملکردی از خود ارائه دهد تا ضمن حفظ عزت ملت ایران آوازه پیشرفت و اعتلای کشورمان زبانزد تمام کشورها به‌ویژه ملت‌های آزاده دنیا شود.

‌وی با بیان اینکه قوای سه‌گانه باید تمام جوانب امر را در موضوع توافقنامه برجام مورد سنجش قرار دهند عنوان کرد:‌ در تمام عمر پربرکت انقلاب اسلامی مردم پای آرمان‌های نظام ایستادگی کردند و در مقابل، مسئولان نیز باید با رفع مشکلات جامعه پاسخ مثبتی به آنان داشته باشند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار