کد خبر : 5782
تاریخ انتشار : پنجشنبه 1 مهر 1395- 41: 13

سکوت ارشاد گیلان در هتاکی اخیر یک رسانه به مردم تالش/ آیا تریبونهای نمایندگان مجوز اهانت به اقوام دارند؟!

سکوت ارشاد گیلان در هتاکی اخیر یک رسانه به مردم تالش/ آیا تریبونهای نمایندگان مجوز اهانت به اقوام دارند؟!

آیا سکوت آقای مدیرکل، به دلیل نسبت خانوادگی مدیرمسئول این هفته نامه با یکی از نمایندگان اصلاح طلب رشت است یا در قانون مطبوعات آمده که تریبونهای رسانه ای نمایندگان مجلس اجازه و مجوز اهانت به اقوام را دارند؟!

به گزارش خبرنگار سرویس اقوام و مذاهب گیلانستان، در پی اهانت اخیر هفته نامه “دیارمیرزا” به مردم شریف و شهید پرور تالش با انتشار تیتر جنجالی ” از تالش تا داعش” آنهم در آستانه عید سعید غدیر خم، شاهد واکنش های مختلف مردم و برخی از مسئولین بودیم؛ تا جایی که فرمانده سپاه تالش و برخی دیگر از مسئولین خواستار برخورد قضایی با این نشریه و مدیرمسئول آن شدند.

9853

هرچند شورای سیاستگذاری این هفته نامه در بیانیه ای رسما از مردم تالش عذرخواهی کرده ولی واکنش های مردمی نشانگر این است که عذرخواهی صرفا کافی نیست و باید برخورد جدی با این هفته نامه شده تا درس عبرتی برای سایر رسانه ها شود.

دراین اوضاع به هم ریخته ی استان که هم مردم و هم بسیاری از مسئولین و نمایندگان واکنش هایی نسبت به این اهانت داشته اند، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان که متولی اصلی رسانه های مکتوب و مجازی می باشد و وظیفه نظارت بر محتوای این نشریات را دارد، نه تنها تاکنون دستور توقیف و برخورد قضایی را صادر نکرده بلکه سکوتی قابل تامل در این رابطه داشته است.

از آنجایی که دکتر فیروز فاضلی اصالتا اهل شهرستان تالش می باشد ولی در پی این اهانت بزرگ سکوت را بر اعلام موضع ترجیح داده است، تعجب همشهریانش را برانگیخته تا حدی که این عمل وی در شبکه های اجتماعی مورد تاسف و انزجار قرار گرفته است.

آیا این سکوت آقای مدیرکل، به دلیل نسبت خانوادگی مدیرمسئول این هفته نامه با یکی از نمایندگان اصلاح طلب رشت است یا در قانون مطبوعات نوشته شده که تریبونهای رسانه ای نمایندگان مجلس اجازه و مجوز اهانت به اقوام را دارند؟!

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۵
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یاسین پنجشنبه , ۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۶

شما هم حرفهایی می زنیدا

مگه میشه یه مدیرکلی تو این جور مواقع بیاد به نفع مردم موضع بگیره و بعدش صندلی خودشو از دست بده؟!

سید پنجشنبه , ۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۱

از در گیلان تا گیلانستان حکایت جوانی عقده ای و کینه جوست که جز پاشیدن بذر نفاق و کینه هرگز منشا خیر نبوده و نیست. خدایا خودت کاری کن که این جوان گناهکار فرصت توبه را به دست آورد و از اعمال ننکین خود دست بردارد

علی پنجشنبه , ۱ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۵

خخخخخ
این متن لایک داره
معلومه این جوان عقده ای بدجوری پا رو گلوی خاخورزا و همه منافق صفت ها گذاشته

رضا پنجشنبه , ۱ مهر ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۱

باسلام
توهین این این هفته نامه به قوم بزرگ تالش که بسیار زشت وعمدی بود وبسیار نابخردانه ودر حالت مستی تمام بعداز نوشتن این الفاط زشت ورکیک بعداز کمپینگ تالیشهای کل گیلان فقط یک عذرخواهی بسیار ساده نوشت .بزرگوارن گلیک زبان وهم استانیهای ما هم امیدوارم نسبت به این هفته نامه اعلام انزاجار کنند وباید مسولین استان وتمام مناطق تالش زبان از فومن .ماسال. رصوانشهر تالش واستارا
نسبت به این نوشتار یک ادم بسیارکینه جو واکنش لازم را نشان داده وهفته نامه را توبیخ کنند واین اقا را از سمتش عزل کنند.اگر هفته نامه های کسور نسبت به گیلان وقوم گیلک چنین تیتری میزد ایا را تیتر مربوط به یک قوم بود یا یک فرد ؟

آشنا با تالش شنبه , ۳ مهر ۱۳۹۵ - ۸:۵۱

سلام
مدیر کل اقای فاضلی خود را تالشی نمی دادند و همه جا گیلکی صحبت می کند و همچنین مگه جرات داره موضع بگیره فورا جابجا میشه اون با هزرا ان تلاش و واسطه این پست را تصاحب کرده برای حفظ اون شب و روز هزراران رنگ عوض می کند واقعا ادم قحط بود در استان این معلوم احال را مدیر کل کردند فرهنگ استان در دست این فرد […]است . شما چی میگید انتظار برخورد از سوی ایشون داردید پس افراد را نمی شناسید . مردم تالش حقش در گیلان ضایع شده است .

رفتن به نوار ابزار