کد خبر : 75908
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 بهمن 1400- 03: 18

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان:

«سید اسماعیل اتقیاء» تاریخ شفاهی مبارزات انقلابی انزلی است

«سید اسماعیل اتقیاء» تاریخ شفاهی مبارزات انقلابی انزلی است

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با اشاره به اینکه نکوداشت مبارزان انقلابی معرفی فرهنگ انقلاب است، گفت: «سید اسماعیل اتقیاء» تاریخ شفاهی مبارزات انقلابی انزلی است.

به گزارش گیلانستان، رضا ثقتی بعد از ظهر سه شنبه در آئین نکوداشت کهنسال ترین مبارز شاخص انقلاب اسلامی گیلان، اظهار کرد: وجود «سید اسماعیل اتقیاء» همواره مایه خیر و برکت برای این شهر و مردم بوده است.

وی با بیان اینکه مبارزان انقلاب و ایثارگران دوران دفاع مقدس در تمام دوران زندگی خود نیاز به نکوداشت و تجلیل و تکریم ندارند، افزود: برگزاری اینگونه مراسم معرفی فرهنگ انقلاب اسلامی در این نقطه از شهر و کشور را برای نسل جدیدی که انقلاب و دفاع مقدس را لمس نکرده‌اند، به دنبال دارد.

ثقتی با اشاره به اینکه «سید اسماعیل اتقیاء» تاریخ شفاهی مبارزات انقلابی انزلی است، ادامه داد: رشادت‌های امثال این مبارز انقلابی باعث شد که مقام‌معظم رهبری در سفرشان به بندر انزلی این شهر و مردمش را قهرمان بنامد.

وی اضافه کرد: علاوه بر مراسم نکوداشت این مبارز نستوه انقلاب از کتاب خطابه خوان با موضوع زندگینامه سید اسماعیل اتقیاء و همچنین تمثال این مبارز انقلابی رونمایی می‌شود.

انتهای پیام/مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار