کد خبر : 41291
تاریخ انتشار : یکشنبه 10 شهریور 1398- 28: 11

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور:

شروع به کار مجمع خیرین فنی و حرفه‌ای کشور در گیلان

شروع به کار مجمع خیرین فنی و حرفه‌ای کشور در گیلان

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور از شروع به کار مجمع خیرین دانشگاه فنی حرفه‌ای در گیلان خبر داد و گفت: خیرین می‌توانند به توسعه آموزش فنی حرفه‌ای در کشور و استان گیلان کمک کرده و باعث گسترش فضای آموزشی در فنی حرفه‌ای شوند.

به گزارش گیلانستان ابراهیم صالحی‌عمران صبح امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه آموزش فنی حرفه‌ای نقش بسیار مهمی در پیشرفت جامعه دارد، اظهار کرد: ما در کشور ظرفیت بسیار خوبی در حوزه آموزش فنی حرفه‌ای داشته و دانش آموزان می‌توانند با توجه به آن به پیشرفت کشور کمک کنند.

وی با اشاره به نقش مهارت‌آموزی در بین جوانان گفت: جوانان ما علاقه بسیار زیادی به مهارت‌آموزی در حوزه فنی حرفه‌ای داشته و باید با ایجاد برنامه‌های گوناگون به توسعه آن کمک کرد.

رئیس دانشگاه فنی حرفه‌ای کشور از شروع به کار مجمع خیرین دانشگاه فنی حرفه‌ای در گیلان خبر داد و افزود: خیرین می‌توانند به توسعه آموزش فنی حرفه‌ای در کشور و استان گیلان کمک کرده و‌ باعث گسترش فضای آموزشی در فنی حرفه‌ای شوند.

صالحی‌عمران با اذعان به اینکه خیرین همواره در کنار دانشگاه فنی حرفه‌ای کشور بودند، تصریح کرد: توسعه کمی و‌ کیفی دانشگاه فنی حرفه‌ای به لحاظ تجهیز آزمایشگاه و فضای آموزشی نقش بسیار مهمی در پیشرفت فنی حرفه‌ای در کشور دارد که خوشبختانه خیرین همواره در کنار مسؤولین فنی حرفه‌ای کشور هستند.

انتهای پیام/فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار