کد خبر : 40217
تاریخ انتشار : چهارشنبه 16 مرداد 1398- 07: 17

سرپرست استانداری گیلان:

شناخت مشکلات و رفع دغدغه‌ها مهم‌ترین انتظار مردم از مسئولان است

شناخت مشکلات و رفع دغدغه‌ها مهم‌ترین انتظار مردم از مسئولان است

سرپرست استانداری گیلان با تأکید بر لزوم حضور میدانی مسئولان در میان مردم، گفت: شناخت مشکلات و رفع دغدغه‌ها مهم‌ترین انتظار مردم از مسئولان است.

به گزارش گیلانستان ارسلان زارع چهارشنبه در مراسم تودیع و معارفه فرماندار لنگرود که در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و  ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد با اشاره به اینکه کشور در چهار دهه با چالش‌های جدی مواجه بوده و همچنان نیز هست، اظهار کرد: مدیران باید در راستای خدمتگذاری بی منت به مردم نگاه متعهدانه داشته باشند.

وی با تأکید بر لزوم حضور میدانی مسئولان در میان مردم، افزود: شناخت مشکلات و دغدغه‌های جامعه و تلاش برای رفع آن مهم‌ترین انتظار مردم از مدیران و کارگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

سرپرست استانداری گیلان جابجایی در ساختار مدیریتی را امری طبیعی و در راستای خدمتگذاری بیشتر و بهتر به مردم عنوان کرد و گفت: جابجایی مدیران به منزله ناکارآمدی مدیر نیست بلکه هدف ارائه خدمت بهتر و سازنده‌تر به مردم است.

زارع در ادامه با اشاره به اینکه تصمیم دولت آمریکا در تحریم وزیر امور خارجه ایران عملی نابخردانه، مضحک و در راستای انسداد فضای دیپلماتیک است، تصریح کرد: این اقدامات نشان می‌دهد که مقامات  آمریکا از دیپلماسی هراس دارد.

زارع به در پیش بودن روز خبرنگار اشاره و با بیان اینکه نقش و جایگاه آنها در توسعه و ارتقای کشور در شاخص‌های مختلف انکارناپذیر است، افزود: امروز رسانه‌ها نقش بسزایی در وحدت، انسجام و بیان مشکلات جامعه دارند و نقش آنها طبعا می‌تواند به روند توسعه شتاب بیشتری دهند.

وی با اشاره به اینکه دوم اسفند ماه امسال شاهد برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی هستیم، بر ضرورت جلب مشارکت حداکثری مردم تاکید کرد و گفت: مدیران و مجریان انتخابات باید شرایط و بستر لازم را برای حضور گسترده مردم فراهم کنند.

در پایان این مراسم ضمن تشکر و قدردانی از زحمات «محمد رنجبر» سرپرست فرمانداری لنگرود «سیروس شفقی»  به عنوان فرماندار جدید این شهرستان معرفی شد.

انتهای پیام/مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار