کد خبر : 100498
تاریخ انتشار : یکشنبه 28 آبان 1402- 35: 18

استاندار گیلان خبر داد؛

شناسایی و پلمب ۸ نانوایی متخلف در آستانه اشرفیه/ نظارت ها میدانی تر شود

شناسایی و پلمب ۸ نانوایی متخلف در آستانه اشرفیه/ نظارت ها میدانی تر شود

استاندار گیلان از شناسایی و پلمب ۸ نانوایی متخلف در آستانه اشرفیه خبر داد و گفت: نظارت ها و بازرسی ها از نانوایی ها و سایر صنوف میدانی تر و جدی تر باشد.

به گزارش گیلانستان، اسدالله عباسی پیش از ظهر یکشنبه در حاشیه آئین غبارروبی آستان مقدس سید جلال الدین اشرف آستانه اشرفیه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طرح توسعه و بازآفرینی حرم سیدجلال الدین اشرف آستانه اشرفیه در دستور کار استانداری گیلان قرار دارد و در این بخش اعتبارات خوبی اختصاص یافته است‌.

 

وی، توسعه حرم مطهر سید جلال الدین اشرف را از مطالبات مردم دانست و افزود: در حوزه بازآفرینی شهری اعتبارات حمایتی از سوی شهرداری آستانه اشرفیه و معاونت عمرانی استانداری اختصاص پیدا می‌کند.

 

استاندار گیلان از شناسایی و پلمب ۸ نانوایی در آستانه اشرفیه خبر داد و بیان کرد: مساله کمبود عرضه نان در آستانه اشرفیه بررسی و پیگیری شد و پس از بازرسی‌های انجام شده از ۱۰ واحد نانوایی، ۸ مورد متخلف شناسایی و پلمب شدند.

 

عباسی با تاکید بر لزوم انصاف و وجدان کاری در همه صنوف بویژه نانوایی‌ها، اضافه کرد: انصاف، تعهد کاری و مردم داری سر لوحه کار نانوایان و سایر صنوف قرار گیرد.

 

وی با بیان اینکه گاه مردم هنگام مراجعه برای خرید نان با درهای بسته نانوایی‌ها مواجه می‌شوند، افزود: برخی نانوایی‌ها آرد سهمیه‌ای را جابه جا می‌کنند؛ این واحدهای متخلف باید رصد، شناسایی و برخورد شوند.

 

استاندار گیلان با اشاره کاهش ۳۰ گرمی حجم نان لواش در برخی نانوایی‌ها، بیان کرد: نظارت میدانی از عملکرد نانوایی‌ها در نقاط مختلف استان گیلان و بویژه آستانه اشرفیه در دستور کار است و با مشاهده هر گونه تخلف، برخورد جدی می‌شود.

 

عباسی با اشاره به برادر خواندگی حرم آقا سید جلال الدین اشرف و یکی از امام‌زادگان نجف اشرف اضافه کرد: در حوالی شهر نجف اشرف امام‌زاده ابراهیم از فرزندان امام حسن مجتبی (ع) قرار دارد که طی رایزنی‌ها و مذاکرات انجام شده با سفرای ۲ کشور ایران و عراق این موضوع در دست پیگیری است تا بتوانیم برادر خواندگی این حرمین مطهر را انجام دهیم.

 

وی با بیان اینکه آستانه اشرفیه می‌تواند قطب گردشگری مذهبی گیلان باشد، افزود: از نظر اقتصادی و تجاری آستانه اشرفیه ظرفیت‌های قابل توجهی مانند صنایع دستی و مرواربافی و در زمینه محصولات کشاورزی چون؛ برنج، چای و بادام زمینی وجود دارد که می‌تواند در حوزه گردشگری این منطقه به مقصدی برای زائران و گردشگران تبدیل شود

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار