کد خبر : 100219
تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 آبان 1402- 45: 16

نماینده ولی فقیه در گیلان:

شهدا خود را وقف خدا کردند/ کربلایی دیگر در غزه اتفاق افتاده است

شهدا خود را وقف خدا کردند/ کربلایی دیگر در غزه اتفاق افتاده است

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه شهدا خود را وقف خدا کردند، گفت: راه، روش و منش شهدا بر پایه خداباوری و خدامحوری بود.

به گزارش گیلانستان، آیت‌الله رسول فلاحتی ظهر چهارشنبه در مراسم پنجمین یادواره سرداران و هزار و ۳۳۲ شهید فرماندهی یگان‌های ویژه فراجا و ۳۳ شهید یگان ویژه استان گیلان، اظهار کرد: شهدا راز و رمز بقا، دوام و قوام انقلاب اسلامی هستند و باید مورد توجه ویژه قرار گیرند.

 

وی با تاکید بر لزوم تقویت ارتباط مسؤولان و دست اندرکاران نظام با مردم افزود: تقویت ارتباط و تعامل با مردم از تأکیدات ویژه شهدا و بزرگان دین است.

 

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه بسط دین و آئین پیامبر (ص) بر پایه مردم داری بود، گفت: دین داری بدون مردم داری راه به جایی نمی‌برد و لزوم اعتلای یک جامعه مردم داری است.

 

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه شهدا خودشان را وقف خدا کردند، اضافه کرد: راه، روش و منش شهدا بر پایه خداباوری و خدامحوری بود.

 

وی با بیان اینکه راه سعادت و خوشبختی از مسیر تاسی و توجه به خداوند متعال می‌گذرد، افزود: راه الهی پر فروع ترین و روشن‌ترین مسیر رسیدن به سعادت است.

 

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به تلاش‌ها و رشادت‌های سربازان جان برکف نیروی انتظامی و دیگر یگان‌ها بیان کرد: نیروهای مسلح ضامن امنیت و اقتدار کشور و نظام اسلامی هستند.

 

فلاحتی با اشاره به ظلم و ستم صهیونیست جهانی علیه فلسطین و غزه اضافه کرد: صهیونیست‌ها شمر زمانه هستند و فقط شکل و شمایل آنها تغییر کرده است.

 

وی با بیان اینکه شرایط امروز غزه و فلسطین بی شباهت با واقعه کربلا نیست، افزود: کربلا دوباره در غزه و فلسطین تکرار شده است.

 

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به راه اندازی پویش حمایت از غزه و فلسطین بیان کرد: تاکنون بیش از ۱۰ میلیون نفر به پویش حمایت از غزه و فلسطین پیوستند و این استقبال ادامه دارد.

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار