کد خبر : 26083
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 خرداد 1397- 17: 20

شهرداری و کمیسیون فرهنگی شورا به سالگرد ارتحال امام هیچ توجهی نکرد/ تکلیف نابسامانی‌های فرهنگی باید مشخص شود

شهرداری و کمیسیون فرهنگی شورا به سالگرد ارتحال امام هیچ توجهی نکرد/ تکلیف نابسامانی‌های فرهنگی باید مشخص شود

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر رشت گفت: هم از آقای شهردار و هم از رئیس کمیسیون فرهنگی شورا خواستم که سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) را جدی بگیرند اما هیچ توجهی نکردند.

محمدحسن علیپور در گفتگو با خبرنگار سرویس فرهنگی گیلانستان ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت امیرالمومنین(ع) و سالگرد بنیانگذار انقلاب اسلامی اظهار کرد: حقیقتا در زندگی سیاسی اجتماعی حضرت علی(ع) به عنوان امام اول شیعیان و امام خمینی(ره) آن پیرو راستین راه امیرالمومنین(ع) شباهتهای زیادی وجود دارد که نیاز است مردم و مخصوصا مسئولین توجه ویژه ای به سیره عملی ایشان داشته باشند.

عضو شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه یکی از ابراز ارادت‌های ما به ساحت مقدس امام راحل، سیاه‌پوش کردن فضای شهر در ایام سالگرد ارتحال ایشان است، گفت: شهرداری رشت نمی‌بایست از سالگرد امامی که نه به مردم ایران بلکه به تمامی مستضعفین و آزادی‌خواهان جهان تعلق داشت، بی تفاوت عبور می‌کرد.

وی با انتقاد شدید از عدم سیاه‌پوش کردن فضای ساختمان شهرداری و پیاده‌راه فرهنگی تصریح کرد: بنده هم از آقای شهردار و هم از رئیس کمیسیون فرهنگی شورا خواستم که این موضوع را جدی بگیرند اما نه تنها هیچ توجهی نکردند بلکه گفتند این کار وظیفه شهرداری نیست و به سازمان تبلیغات اسلامی مربوط می‌شود.

علیپور در پایان تاکید کرد: در جلسه آینده شورای اسلامی شهر رشت باید تکلیف این نابسامانی‌های فرهنگی در شهرداری رشت مشخص شود و مدیران ذیربط باید پاسخگو باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار