کد خبر : 43688
تاریخ انتشار : یکشنبه 19 آبان 1398- 27: 11

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان:

شیعه و سنی سالیان سال در کنار هم خلق زیبایی کرده‌اند

شیعه و سنی سالیان سال در کنار هم خلق زیبایی کرده‌اند

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گیلان با بیان اینکه داعش با حمایت تشیع انگلیسی وابسته به صهیونیست سرعت رشد اسلام را در دنیا گرفته است گفت: شیعه و سنی سالیان سال در کنار هم خلق زیبایی کرده‌اند.

به گزارش گیلانستان حجت‌الاسلام‌والمسلمین سعید مهدوی امشب در جشن وحدت در مسجد رسول اکرم روستای تسنن‌نشین عنبران از توابع بخش مرکزی این شهرستان اظهار کرد: دشمن طوری برنامه‌ریزی کرده است که مسلمانان در ظاهر قرآن بخوانند، اما در عمل به آن پای‌بند نیستند.

وی با بیان اینکه استکبار جهانی با رسانه‌سازی گسترده تشیع انگلیسی را راه‌اندازی کرد و تشیع انگلیسی از صهیونیست ارتزاق می‌کند، افزود: داعش با حمایت تشیع انگلیسی وابسته به صهیونیست سرعت رشد اسلام را در دنیا گرفته، چراکه در تصاویر و فیلم‌ها از اسلام چهره‌ای ساخته‌اند که مدام در حال سر بریدن است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گیلان با اشاره به اینکه پس از انقلاب اسلامی جمعیت مسلمانان در اروپا ۱۵ برابر افزایش پیدا کرد و دشمنی با مسلمانان و توهین به مقدسات دین از همین ایام آغاز شد، افزود: مستندسازان و کاریکاتوریست‌های اروپایی با ساخت فیلم و کاریکاتور، چهره اسلام را به دنیا مشوش نشان داده‌اند.

مهدوی با بیان اینکه شیعه و سنی سالیان سال در کنار هم خلق زیبایی کرده‌اند و ضمن‌احترام به عقاید هم نشان داده‌اند که با توسل به آیه قرآن می‌توان تعاون و سازندگی را معنا کرد، گفت: دشمن از مواضع خود کوتاه نمی‌آید و برای دور ساختن جوانان از مساجد و اختلاف بین تسنن و تشیع اقدام به تحریک برخی مباحث جعلی می‌کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گیلان با اشاره به اینکه داعش عروسک خیمه شب‌باز صهیونیست بین‌الملل بوده که قرآن و اسلام را هدف قرار داده است، تصریح کرد: زمانی زخمی‌های داعش را در بیمارستان‌های صهیونیست مداوا می‌کردند و در سنگرهای داعش سلاح و مهمات آمریکایی و صهیونیستی پیدا می‌شد.

حجت‌الاسلام جابر عبداللهیان امام‌جمعه مسجد رسول اکرم(ص) روستای تسنن‌نشین عنبران نیز وحدت را برای کشور یک میراث گران‌بها دانست و گفت: مسؤولان آستارا در افق فکری مقام معظم رهبری حرکت کرده و این شهرستان به لحاظ وحدت بین اهل تسنن و تشیع در سطح کشور یک الگو است.

انتهای پیام/فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار