کد خبر : 103227
تاریخ انتشار : جمعه 6 بهمن 1402- 15: 14

امام جمعه رشت:

صهیونیست ها مردم فلسطین را از حقوق اولیه انسانی محروم کردند

صهیونیست ها مردم فلسطین را از حقوق اولیه انسانی محروم کردند

امام جمعه رشت با اشاره به کشتار بیش از ۱۰ هزار کودک فلسطینی توسط رژیم غاصب اسراییل گفت: صهیونیست ها مردم فلسطین را از حقوق اولیه انسانی محروم کردند.

به گزارش گیلانستان، آیت الله رسول فلاحتی در نماز جمعه این هفته رشت با اشاره به قرارداد ننگین کمپ دیوید بین اسرائیل و مصر اظهار کرد: آلمان با وجود اینکه هنوز به صورت قطعی مورد اعتبار سرزمینی در بین کشورهای بین لمللی نیست اما در ارتباط گیری با رژیم منحوس صهیونیستی جلو زده است.

 

امام جمعه رشت با تاکید بر تلاش آلمان برای پاک کردن دروغ هولوکاست و ماجرای کشتار جمعی یهودی‌ها از پیشانی خود افزود: آلمانی‌ها برای تطهیر خود اقدام به فعالیت‌هایی از جمله حمایت از رژیم صهیونیستی کرده تا بحث دروغ هولوکاست را از خود دور کنند.

 

وی با بیان اینکه همواره تأیید یا تکذیب هولوکاست یکی از محورها و مواضع سران ارشد کشورها بوده و در ایران نیز در دوره‌ای مطرح بود، ادامه داد: اگرچه این دروغ همواره ادعا بوده اما آلمانی‌ها برای پاک کردن خود از این موضوع در تلاش است تا به صهیونیست‌ها بگویند که آلمانی‌ها حامی رژیم منحوس صهیونیستی است.

 

فلاحتی با تاکید بر اینکه با کشتار بیش از ۱۰ هزار کودک، آواره کردن دست جمعی فلسطینی‌ها و اخراج آنها از جمله مصادیق نسل کشی عنوان کرد و گفت: صهیونیست‌ها مردم فلسطین را از داشتن حقوق اولیه انسانی محروم کردند.

 

امام جمعه رشت با بیان اینکه تاریخ فراموش نمی‌کند که رژیم کودک کشی چون اسرائیل جرمی مرتکب شده که در نظام جنگل حیوانات نیز مرتکب نمی‌شود، تصریح کرد: زوال شکست پذیری رژیم منحوس صهیونیستی در مجامع بین المللی، توقف عادی سازی روابط بین کشورهای بین المللی از جمله کشورهای عربی، بی آبرو شدن حامیان این رژیمِ ترمیم ناپذیر به ویژه اروپاییان، تقویت جبهه مقاومت و گستردگی و نفوذ جبهه مقاومت از جمله ایران اسلامی و کاهش قدرت آمریکا در منطقه از مصادیق پیروزی مردم مقاوم غزه و جبهه مقاومت در این جنگ است.

 

آیت الله فلاحتی با اشاره به اینکه دستگاه‌های نظارتی تخلفات انتخاباتی را مورد توجه قرار دهند، ادامه داد: مردم با مستندسازی از تخلفات و گزارش آن به دستگاه‌های نظارتی در جلوگیری از تخلفات انتخاباتی نقش آفرین باشند.

 

فلاحتی با اشاره به تعویق پرداخت معوقات چای کاران که موجبات نگرانی آنان شده است، گفت: اگرچه کارخانه داران می‌گویند که چای از آنان خریداری نشده که قطعاً باید مشکلات بین سازمان چای و کارخانه داران برطرف شود تا بیش از این چای کاران که بیش از هشت ماه از معوقاتشان می‌گذرد بیش از این دچار نگرانی نشوند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار