کد خبر : 74530
تاریخ انتشار : یکشنبه 19 دی 1400- 06: 9

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان:

ضرورت تغییر رویکرد در اجرای برنامه های دهه فجر گیلان/ نگاه ها ملی شود

ضرورت تغییر رویکرد در اجرای برنامه های دهه فجر گیلان/ نگاه ها ملی شود

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان گفت: در اجرای برنامه های فرهنگی و هنری ایام الله دهه فجر نیازمند تغییر رودیکرد و نگاه هستیم.

به گزارش گیلانستان، رضا ثقتی صبح یکشنبه در کارگروه فرهنگی هنری ستاد بزرگداشت دهه فجر استان گیلان با اشاره به تغییر رویکرد در برگزاری برنامه‌ها در این دهه، اظهار کرد: برنامه‌های امسال باید هوشمندانه، اثرگذار و خلاقانه برنامه ریزی و برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه همه دستگاه‌های عضو کارگروه فرهنگی هنری باید با همدلی، انسجام و همفکری چند برنامه شاخص و فاخر استانی مناسب این ایام پیش بینی و اجرا کنند، گفت: برنامه‌ها در سطح ملی دیده و برای آن برنامه ریزی شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با تأکید بر بهره گیری از همه ظرفیت‌های سازمانی و فرا سازمانی، افزود: برنامه ریزی ها باید دقیق و قوی و برای ارائه یک کار خوب فرهنگی و هنری در سطح ملی پیش بینی، تهیه و اجرا شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه نیازمند ایجاد تغییر در رویکرد و تحول در اجرای برنامه‌ها بعد از گذشت بیش از ۴۰ سال از پیروزی انقلاب اسلامی هستیم، اضافه کرد: باید دستاوردها، آثار و برکات انقلاب اسلامی در قالب برنامه‌های فرهنگی و هنری برای جامعه تبیین و به نمایش گذاشته شود.

ثقتی به برگزاری یک نمایشگاه فرهنگی و هنری بزرگ با نمایش آثار هنرمندان برجسته کشور با موضوع انقلاب اشاره و با بیان اینکه این یک پیشنهاد است و می‌توانیم با همفکری همه دستگاه‌ها روی آن کار کنیم، ادامه داد: در حوزه برنامه‌های ادبی نیز می‌توانیم از ظرفیت فعالان این حوزه در سطح ملی بهره مند شویم.

وی همچنین تأکید کرد: همه اعضای کارگروه فرهنگی هنری ستاد بزرگداشت دهه فجر باید جدای از فعالیت‌های سازمانی در قالب این کارگروه نیز برنامه پیش بینی و اجرا کند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با بیان اینکه امسال با توجه به رویکرد جدید شورای فرهنگ عمومی در ایجاد جبهه متحد فرهنگی استان برنامه‌های استانی زیر نظر این شورا اجرایی می‌شود، افزود: یکی از مهم‌ترین خواسته‌های این کارگروه از اعضای داشتن نگاه ملی و ویژه به اجرای برنامه‌ها است.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار