کد خبر : 87299
تاریخ انتشار : پنجشنبه 20 بهمن 1401- 26: 18

نماینده ولی فقیه در گیلان تاکید کرد؛

طبق قانون باید جلوی کشف حجاب گرفته شود/ وضعیت دانشگاه آزاد و مراکز درمانی خوب نیست

طبق قانون باید جلوی کشف حجاب گرفته شود/ وضعیت دانشگاه آزاد و مراکز درمانی خوب نیست

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با تاکید بر لزوم کار عملی مؤثر در زمینه عفاف و حجاب گفت: طبق قانون جلوی کشف حجاب باید گرفته شود.

به گزارش گیلانستان، آیت‌الله رسول فلاحتی پیش از ظهر پنجشنبه در جلسه اعضای ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان گیلان با اشاره به لزوم کار عملی مؤثر در زمینه عفاف و حجاب اظهار کرد: امروز میدان عمل است و باید کار عملی مؤثر برای وضعیت حجاب انجام شود زیرا دشمن هم وارد میدان عمل شده است.

 

آیت‌الله فلاحتی با تاکید بر اینکه از جزیره‌ای عمل کردن باید پرهیز شود، تصریح کرد: وقتی تصمیم مناسبی توسط مجموعه استان و مجریان فرهنگی اتخاذ می‌شود، همه می‌بایست برای اجرا کنار هم باشند.

 

وی با بیان اینکه طبق قانون باید جلوی کشف حجاب گرفته شود، افزود: در برخی مراکز از جمله دانشگاه آزاد، تبصره‌ها و اصول کلی حجاب ذکر شده است اما درصد زیادی عملی نمی‌شود و این عقب‌نشینی خوب نیست.

 

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان ادامه داد: کشف حجاب‌هایی که امروز شاهد آن هستیم در سال‌های قبل وجود نداشت و اگر امروز رها و سکوت شود، زیادتر خواهد شد بنابراین باید ورود به‌موقع شود و در وهله نخست، ادارات و اصناف کار عملی مؤثر برای بهبود وضعیت حجاب را انجام دهند.

 

آیت‌الله فلاحتی اضافه کرد: در برخی مراکز بهداشت و درمان اعم از مراکز دولتی و خصوصی هم با وجود اینکه اصول کلی حجاب وجود دارد و ذکر شده اما بعضاً رعایت نمی‌شود.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار