کد خبر : 38972
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 تیر 1398- 17: 11

فرماندار رشت:

فرمانداری رشت از فعالیت احزاب قانونی در شهرستان حمایت می‌کند

فرمانداری رشت از فعالیت احزاب قانونی در شهرستان حمایت می‌کند

مومنی زاده قانون را معیار و مبنای رفتار با احزاب، گروه‌ها و تشکل‌ها دانست و گفت: فرمانداری از فعالیت احزاب قانونی در شهرستان حمایت می‌کند.

به گزارش گیلانستان «میرشمس مومنی زاده» امروز(سه‌شنبه، ۱۸ تیر) در جلسه مسئولین دفاتر فرعی احزاب در شهرستان رشت با تاکید بر لزوم هم‌اندیشی با احزاب جهت بهره‌گیری از نظرات و پیشنهادات آنان گفت: بهره‌گیری از نظرات موجب استفاده از خرد جمعی جهت توسعه شهرستان می‌شود.

فرماندار شهرستان رشت با بیان اینکه علی رغم گذشت ۴۰ سال از پیروزی انقلاب هنوز فرهنگ تحزب در کشور نهادینه نشده است افزود: تحزب در کشورمان با فراز و نشیب‌هایی مواجه بوده است و لازم استبستر فعالیت برای احزاب بیش ازپیش تقویت شود.

مومنی زاده قانون را معیار و مبنای رفتار با احزاب، گروه‌ها و تشکل‌ها دانست و تصریح کرد: فرمانداری از فعالیت احزاب قانونی در شهرستان حمایت می‌کند.

وی احزاب را حلقه واسط بین مردم و حاکمیت اعلام و با بیان اینکه احزاب قوی می‌توانند در فرایند تصمیم‌سازی‌ها و تصمیم‌گیری‌ها تاثیرگذار باشند، خواستار ارائه راهکار و برنامه احزاب در خصوص چالش‌های اساسی شهرستان شد.

فرماندار شهرستان رشت توسعه استان را در گرو همدلی دانست و افزود: برای بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود درجهت توسعه شهرستان نیازمند همدلی و همراهی عمومی هستیم.

وی آموزش و کادرسازی را از مسئولیت های احزاب دانست و بیان کرد: باید در پرتو همگرایی، تعامل و هم‌افزایی جهت خدمت به مردم از همه ظرفیت‌های موجود استفاده کنیم.

پایان پیام/شبستان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار