کد خبر : 93865
تاریخ انتشار : پنجشنبه 1 تیر 1402- 29: 0

بیانیه مشترک دو تشکل سیاسی گیلان:

فرماندار رودبار با کاندیدای اصلاح طلب و رد صلاحیت شده چه ارتباطی دارد؟!

فرماندار رودبار با کاندیدای اصلاح طلب و رد صلاحیت شده چه ارتباطی دارد؟!

آقای فرماندار امیدواریم حرف ها و شائبه های بوجود آمده در خصوص اتفاقات اخیر پیرامون حضرتعالی غلط باشد.

به گزارش گیلانستان، جبهه ایستادگی ایران اسلامی و حزب توسعه و عدالت ایران اسلامی استان گیلان در بیانیه‌ای مشترک نوشتند:

متاسفانه اخبار واصله از شهر رودبار و اتفاقات اخیر ،ما احزاب اصولگرای حامی دولت را برآن داشت تا دغدغه های جمعی از معتمدین و بزرگان انقلابی و اصولگرایان شهر رودبار را به حضرتعالی متذکر شویم.

آقای فرماندار همانطور که خود اطلاع واقف دارید هر جا که پای یک اصولگرا در میان باشد ما بر خود وظیفه میدانیم از حقوق و شخصیت ایشان دفاع کنیم همانگونه که از شما در تاریخ ۱۶ آذر ۱۴۰۱ در مقابل استانداری محترم گیلان دفاع کردیم تا یک شخص اصلاح طلب را جایگزین شما نکند آنروز استانداری گیلان به خواسته احزاب اصولگرا پاسخ مثبت دادند و شما همچنان در مسند فرمانداری باقی ماندید سوال ما این است آیا شنیده های ما که شما از شخص اصلاح طلب حامی دولت روحانی که در انتخابات ششمین دوره شورای شهر رودبار نیز از،طرف مراجع نظارتی رد صلاحیت شدند برای انتصاب در مسند شهرداری رودبار حمایت میکنید یا خیر ؟ اگر حمایت میکنید که باید پاسخ احزاب و نیروهای فعال اصولگرا و بزرگان و معتمدین شهر را بدهید که چرا و به چه علت از این شخص حمایت میکنید که چگونه فردی که صلاحیت عضویت در پارلمان محلی (شورای شهر ) از نظر مراجع قانونی و نظارتی را نداشته امروز افرادی خاص در حوزه تحت امر شما به دنبال این هستندکه انتخاب انتصاب گونه ایشان را در شهرداری دنبال میکنند و اگر حمایت هم نمیکنید صراحتا در سایت فرمانداری و رسانه های محلی اعلام نمایید و پاسخ سایت هایی که همگی این شائبه را دارند بدهید و اجازه بدهید روند انتخاب شهردار بر اساس روال درست و از طرف شورای شهر رودبار ودر آرامش کامل و با دریافت رزومه و برنامه برای پیشرفت شهر رودبار توسط شورای شهر صورت گیرد .

اما نصیحتی چند برای جنابعالی:

آقای فرماندار قبلا هم اشاره کردیم شما نماینده شخص یا اشخاص خاصی نیستید که برای آنان و یا به فرمان آن ها کار کنید در دولت آقای رییسی آمدید تا به مردم خدمت کنید ، آمدید تا باری از دوش دولت و ملت بردارید نه اینکه باری اضافه کنید .

آقای فرماندار امیدواریم حرف ها و شائبه های بوجود آمده در خصوص اتفاقات اخیر پیرامون حضرتعالی غلط باشد و احدی از جریان خاص ازطرف شما حمایت نشده باشد .

آقای فرماندار امیدواریم که رافت اسلامی و اخلاق خوش و برخورد مناسب با ارباب رجوع همواره در کار و مسئولیت شما متبلور باشد .

امیدواریم که شما همان مدیری در شهرستان باشید که ما از،شما سراغ داشتیم

و امیدواریم که روزی فرا نرسد ما از حمایت کردن شما مجبور شویم از مردم رودبار عذرخواهی کنیم .

در پایان از جنابعالی میخواهیم که موضع خود را شفاف با مردم شهر رودبار بیان کنید

لذا حضرتعالی وظیفه دارید بر اساس منویات رهبری و سیاست دولت انقلابی و مردمی گام بردارید و سریعا موضع خود را به عنوان یک فرد اصولگرا در دولت انقلابی مشخص کنید ، ما احزاب توسعه و عدالت ایران اسلامی و جبهه ایستادگی ایران اسلامی استان گیلان حمایت همه جانبه خود را از تنی چند از اعضای شورای شهر رودبار و بزرگان ، معتمدین اصولگرای شهر رودبار اعلام نموده و درخواست قاطع در خصوص حمایت شما از ایشان در برابر نظر افراد خاص را داریم . والسلام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار