کد خبر : 94741
تاریخ انتشار : پنجشنبه 22 تیر 1402- 31: 19

استاندار گیلان:

فضاسازی شهری در گیلان آمیخته با فرهنگ اسلامی شود

فضاسازی شهری در گیلان آمیخته با فرهنگ اسلامی شود

استاندار گیلان با تاکید بر ترویج فرهنگ شهادت از طریق ابزارهای نوین گفت: فضاسازی شهری در گیلان آمیخته با فرهنگ اسلامی شود.

به گزارش گیلانستان، اسدالله عباسی ظهر پنج شنبه در جلسه ستاد کنگره ۸ هزار شهید گیلان، اظهار کرد: یکی از بهترین راه‌ها برای اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت در کشور برگزاری کنگره و یادواره شهدا است.

 

وی، توجه به فرهنگ شهدا را ضامن حل مشکلات کشور دانست و افزود: حرکت در مسیر شهدا موجب عزتمندی، اقتدار و بالندگی جمهوری اسلامی ایران شده است.

 

استاندار گیلان با تاکید بر لزوم انتقال پیام شهدا برای نسل جدید در حوزه‌های مختلف اضافه کرد: وصیت نامه شهدا حاوی زیباترین پیام و مفاهیم ارزشمند است که باید به صورت مستند و اثر هنری به نسل جوان منتقل شود…

 

عباسی با تاکید بر اینکه ترویج فرهنگ شهادت از طریق ابزارهای نوین صورت گیرد، گفت: نوین سازی تبلیغ و ترویج فرهنگ ناب شهدا در دستور کار متولیان قرار گیرد.

 

وی با بیان اینکه راه و روش شهدا باید در عملکرد رفتاری و گفتاری ما به تصویر در آید، افزود: تبعیت از ولایت و ولایت پذیری تاکید ویژه همه شهدا بوده است و باید بر این اصل پایبند باشیم.

 

استاندار گیلان با تاکید بر لزوم نصب تمثال شهدا در ورودی شهرها بیان کرد: فضاسازی شهری در گیلان باید آمیخته با فرهنگ اسلامی و شهدایی باشد.

 

عباسی با اشاره به مردمی بودن کنگره ۸ هزار شهید گیلان، اضافه کرد: مشارکت مردم در برگزاری کنگره و یادواره‌های شهدا موجب معنویت بخشی و اثرگذاری بیشتر می‌شود.

 

وی با بیان اینکه گیلان و میدان شهرداری رشت قدمگاه شهدا و سردار شهید حاج قاسم سلیمانی است، افزود: دشمنان ما کسانی هستند که با دین اسلام مخالف بوده و اجازه قرآن سوزی را در کشور خود می‌دهند، لذا اجازه نمی‌دهیم بی حجابی در این استان گسترش پیدا کند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار