کد خبر : 92508
تاریخ انتشار : پنجشنبه 28 اردیبهشت 1402- 59: 23

رئیس کمیته امداد کشور در خمام:

فلسفه شکل گیری انقلاب اسلامی نوکری برای مردم است/ تأمین مسکن برای همه مددجویان کمیته امداد

فلسفه شکل گیری انقلاب اسلامی نوکری برای مردم است/ تأمین مسکن برای همه مددجویان کمیته امداد

رئیس کمیته امداد کشور فلسفه شکل گیری انقلاب اسلامی را نوکری برای مردم به عنوان ولی نعمتان دانست و گفت: انقلاب اسلامی بدون خدمت صادقانه و بی منت به مردم هیچ معنایی ندارد.

به گزارش گیلانستان، سید مرتضی بختیاری عصر پنج شنبه در مراسم افتتاحیه ساختمان اداری کمیته امام (ره) خمام اظهار کرد: خدمت گذاری صادقانه به مردم از برکات انقلاب اسلامی است که باید آن را قدر بدانیم.

 

وی خدمت گذاری به مردم را بزرگترین نعمت نظام اسلامی برشمرد و افزود: تلاش برای مردم و خدمت بی منت برای آنها موجب اعتلا بخشی نظام می‌شود.

 

رئیس کمیته امام (ره) با تصریح بر اینکه خدمتگذاری به محرومین بزرگترین عبادت است، گفت: توجه به مستمندان و محرومین ثواب و اجری بی نظیر نزد خداوند متعال دارد.

 

بختیاری، فلسفه شکل گیری انقلاب اسلامی را نوکری برای ولی نعمتان دانست و بیان کرد: انقلاب اسلامی بدون خدمت صادقانه و بی منت به مردم هیچ معنایی ندارد.

 

وی با بیان اینکه توجه به محرومین دغدغه قرآنی و اسلامی است، افزود: توجه به محرومین و مستمندان در قرآن و اسلام تاکید فراوانی شده است.

 

رئیس کمیته امداد حضرت امام (ره) با تاکید بر تکریم مددجویان و محرومین، تصریح کرد: اکرام مددجویان بالاترین و مهم‌ترین مسئولیت متولیان امداد در کشور است.

 

بختیاری با اشاره به تخصیص اعتبار ۳۵ هزار میلیارد تومانی اشتغال برای کمیته امداد در سال جاری، بیان کرد: در سال ۱۴۰۱ سهم اشتغال گیلان ۲۱ هزار و ۹۶۶ شغل بود که تاکنون ۲۰ هزار شغل محقق شده و از تسهیلات ۱۲۲۲ میلیارد تومان، موفق به پرداخت ۱,۱۲۲ میلیارد تومان شدیم.

 

وی از صاحب خانه شدن کلیه مددجویان تحت پوشش کمیته امداد در سال جاری خبر داد و افزود::بنا است در این مرحله برای خانوارهای ۲ نفر به بالا که فاقد مسکن هستند، مسکن تهیه شود.

 

رئیس کمیته امداد کشور با اشاره به تعهد ایجاد ۵۰۰ هزار شغل در کشور، اضافه کرد: از این مقدار تاکنون ۴۲۰ هزار شغل با ارائه تسهیلات قرض الحسنه ۲۵ هزار میلیارد تومانی ایجاد شده است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار