کد خبر : 99397
تاریخ انتشار : شنبه 6 آبان 1402- 47: 10

رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان تاکید کرد؛

لزوم انجام کارهای تحقیقی و پژوهشی در حوزه تروما

لزوم انجام کارهای تحقیقی و پژوهشی در حوزه تروما

رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان بر لزوم انجام کارهای تحقیقی و پژوهشی در حوزه تروما تاکید کرد و گفت: راه اندازی پژوهشکده تروما منجر به کاهش آسیب‌های تصادفی و جاده‌ای در گیلان می‌شود.

به گزارش گیلانستان، محمدتقی آشوبی صبح شنبه در مراسم راه اندازی پژوهشکده تروما در گیلان اظهار کرد: مجوز راه اندازی این پژوهشکده برای اولین بار به استان گیلان داده شد.

 

وی با اشاره به حادثه خیز بودن گیلان افزود: راه اندازی پژوهشکده تروما در گیلان منجر به کاهش آسیب‌های تصادفی و جاده‌ای در استان می‌شود.

 

رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با تاکید بر لزوم انجام کارهای تحقیقی و پژوهشی در حوزه تروما بیان کرد: کاهش عوارض تروما در گیلان و همچنین بهبود و توان بخشی به آسیب دیدگان تصادفی مورد تاکید پژوهشکده تروما است.

 

آشوبی با بیان اینکه مراقبت پیش بیمارستانی در اولویت دانشگاه علوم پزشکی گیلان است، گفت: بسترهای درمان بیماران ترومایی با راه اندازی این پژوهشکده در استان فراهم شده است.

 

وی با اشاره به اینکه پژوهشکده تروما در گیلان در ساختمان دو طبقه‌ای ایجاد شده است، افزود: تحقیقات کاربردی و علمی برای کاهش آسیب‌های ترومایی، مرگ و میر حوادث و پیشگیری در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار