کد خبر : 73870
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 آذر 1400- 35: 7

ماجرای ضرب و شتم خونین کارمند بانک شفت چه بود؟

ماجرای ضرب و شتم خونین کارمند بانک شفت چه بود؟

فرمانده انتظامی شفت در تشریح کلیپ منتشرشده در فضای مجازی مبنی بر ضرب و شتم کارمند یکی از بانک‌های شهرستان شفت گفت: برابر تحقیقات صورت گرفته، متهم اصلی با فرد مجروح در موضوع خریدوفروش دام، درگیری و اختلاف مالی و شخصی داشته است.

به گزارش گیلانستان، سرهنگ عبدالعلی شعبانی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان شفت با اشاره به وقوع یک فقره درگیری طی روزهای اخیر در بانکی واقع در خیابان ۱۷ شهریور شفت، اظهار کرد: مأموران انتظامی با حضور به‌موقع در محل نسبت به بررسی موضوع و شناسایی عاملان این درگیری اقدام کردند.

وی با بیان اینکه هر سه ضارب متواری این درگیری شناسایی و برابر هماهنگی قضائی احضار شدند، افزود: پرونده پس از اظهارات متهمان در بررسی‌های همه‌جانبه تکمیل و به مرجع قضائی ارسال شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شفت با تأکید بر اینکه تأیید و تشخیص اتهامات وارده بر افراد و اثبات وقوع جرم منوط به انجام تحقیقات تکمیلی و رأی صادره از سوی مرجع قضائی است، گفت: برابر تحقیقات صورت گرفته، متهم اصلی با فرد مجروح در موضوع خریدوفروش دام، درگیری و اختلاف مالی و شخصی داشته است.

شعبانی با بیان اینکه ضاربان فاقد هرگونه سابقه کیفری هستند، افزود: پرونده با پیگیری پلیس در کمترین زمان ممکن تکمیل و متهمان پس از اعزام به دادسرا و هماهنگی قضائی، روانه زندان شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان شفت با بیان اینکه اقدامات پلیس در بررسی و کشف جرم مانند احضار، جلب، توقیف و دستگیری با هماهنگی قضائی صورت می‌گیرد، گفت: حفظ نظم و امنیت مردم خط قرمز پلیس است و افرادی که بخواهند آن را خدشه‌دار کنند، برابر قانون با آن‌ها برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار