کد خبر : 97841
تاریخ انتشار : یکشنبه 9 مهر 1402- 39: 19

معاون استاندار گیلان:

مبارزه با استکبار جهانی محور وحدت و انسجام ملی است

مبارزه با استکبار جهانی محور وحدت و انسجام ملی است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان گفت: مبارزه با استکبار جهانی محور وحدت و انسجام ملی است.

به گزارش گیلانستان، محمد جلایی ظهر یکشنبه در نشست ستاد بزرگداشت یوم الله سیزدهم آبان (روز ملی مبارزه با استکبار جهانی) با اشاره به جلوه‌های امداد غیبی در صحنه‌های مختلف نظام مقدس جمهوری اسلامی اظهار کرد: دشمن در جریان اغتشاشات سال گذشته از تمام ظرفیت‌های خود در عرصه‌های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و امنیتی برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی استفاده کرد اما در نهایت شکست خورد.

 

جلایی با بیان اینکه معمار کبیر انقلاب نیز در جریان آزادسازی خرمشهر، امداد غیبی و الهی را گوشزد فرمودند، تصریح کرد: مقام معظم رهبری فرموده‌اند که خرمشهرها در پیش است و باید هوشیار بود.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان با اشاره به ناکامی دشمنان در فراخوان‌های شهریورماه سال جاری، بیان کرد: با هوشیاری و تلاش شبانه‌روزی نیروهای انتظامی، امنیتی، بسیجی و مردمی، شاهد آرامش در جامعه هستیم.

 

جلایی بی‌توجهی مردم به فراخوان‌های دشمن را در راستای حضور با صلابت رئیس جمهور در مجمع سالانه سازمان ملل دانست و یادآور شد: سخنرانی حجت الاسلام رئیسی در سازمان ملل دیپلماسی اقتدارآفرین جمهوری اسلامی را نشان داد که نمونه بارز آن عضویت ایران در سازمان‌های شانگهای و بریکس است.

 

مهمترین هدف دشمنان را بر هم زدن ثبات و امنیت داخلی کشور

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان، مهمترین هدف دشمنان را بر هم زدن ثبات و امنیت داخلی کشور و در نهایت سقوط نظام اسلامی دانست و تاکید کرد: دشمن در این هدف شوم خود ناکام مانده است لذا سنگر عفاف و حجاب را نشانه گرفته که باید با تدبیر لازم این خرمشهر را نیز پس بگیریم.

 

وی هدف دشمن از شکستن حرمت عفاف و حجاب را بهره‌برداری از ایجاد تقابل و اختلافات داخلی دانست و متذکر شد: کسانی که می‌خواستند نظام مقدس جمهوری اسلامی را براندازی کنند، مجبور شدند پول‌های مسدود شده ما را بازگرداندند و آنهایی که می‌خواستند ایران را به انزوا بکشانند، امروز شاهد تعامل ایران با مجامع بین المللی هستند.

 

جلایی با بیان اینکه حمایت از مخالفان جمهوری اسلامی دیگر برای آمریکا مقرون به صرفه نیست، گفت: تقابل حق و باطل همیشگی است و تا دنیا دنیاست این تقابل وجود دارد؛ البته امروز دشمنان جنگ ترکیبی و شناختی را علیه ما به راه انداخته‌اند تا بر فکرها و ذهن‌ها اثر بگذارند و اراده را از ملت ما بگیرند.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان با تاکید بر پاسداشت و بزرگداشت مناسبت‌های انقلاب اسلامی همچون یوم الله سیزدهم آبان برای مقابله با جنگ شناختی و ترکیبی دشمن، اضافه کرد: ما با استکبارستیزی خود ثابت کرده‌ایم که در دشمنی با دشمنان راه حق، کوتاه نخواهیم آمد.

 

وی، دشمنی با استکبار را مهمترین پیام قرآن مجید دانست و خاطرنشان کرد: مقابله با استکبار یک مطالبه قرآنی است و ایمان ما در این راه ارزیابی می‌شود.

 

جلایی، شعار «مرگ بر آمریکا» را برگرفته از احکام دین مبین اسلام دانست که امداد الهی را به دنبال دارد و افزود: مرگ بر آمریکا برگرفته از قرآن کریم و سیره ائمه اطهار (ع) است.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان با بیان اینکه شعار مرگ بر آمریکا یک فریضه است و هر فریضه‌ای نیت می‌خواهد، گفت: باید آرمان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی را به کل جامعه تسری بخشیم و از این روز بزرگ به عنوان محور وحدت و انسجام ملی استفاده کنیم.

 

وی استمرار شعار «مرگ بر آمریکا» را امیدآفرین دانست و اضافه کرد: پیروزی دائمی نصیب جبهه حق می‌شود؛ زیرا در جبهه حق شکست معنا ندارد و بازنده واقعی طرفداران جبهه باطل هستند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار