کد خبر : 11920
تاریخ انتشار : دوشنبه 4 اردیبهشت 1396- 33: 10

مشکلات کشور با تمرکز بر نیروهای داخلی برطرف می‌شود

مشکلات کشور با تمرکز بر نیروهای داخلی برطرف می‌شود

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه آستارا با بیان اینکه حل مشکلات کشور یکی از دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب است که به واسطه تمرکز بر نیروهای داخلی برطرف می‌شود، گفت: مشکلات کشور با تمرکز بر نیروهای داخلی برطرف می‌شود.

به گزارش گیلانستان، حجت‌الاسلام یحیی عبادیان، مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه آستارا  در نشست بصیرت افزایی جمعی از دانشجویان بسیجی دانشگاه های آستارا، گفت: دانشجویان نسبت به وقایع گذشته شناخت داشته و از آن درس عبرت بگیرند.

 وی کشور را نیازمند یک انسجام و هماهنگی عمیق و یکپارچه دانست و افزود: حل مشکلات کشور یکی از دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب است که به واسطه تمرکز بر نیروهای داخلی برطرف می‌شود.

 مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه آستارا با اشاره به وجود استعدادها و ظرفیت های علمی درخشان در داخل مرزهای کشور همچون استاد سمیعی، تصریح کرد: کشورما به لحاظ انجام کار مفید در رتبه ۱۵۰ جهانی قرار گرفته و برای تحقق اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال در کشور باید از فکر و نیروی عظیم مردمی به ویژه جوانان استفاده شود.

 حجت الاسلام عبادیان با بیان اینکه دولت آینده باید به مردم تکیه کرده و سرافرازی و عزت مردم را در خارج از مرزها جستجو نکند، گفت: اگر داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری بتوانند شعار را با غیر شعار تشخیص دهند می‌توان به آینده کشور امیدوار شد.

سالار هرمزپور، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندر آستارا نیز در این نشست اظهار کرد: دانشگاه و اساتید آن باید فرهنگ اقتصاد مقاومتی را به دانشجویان بیاموزند و برآن تاکید کنند.

وی به سخنان مقام معظم رهبری که  امام خمینی (ره) سرنوشت انقلاب را در دست شما جوان ها قرار داد اشاره کرد و افزود :امروز ما دانشجویان و جوانان انقلابی در دانشگاه باید پیشتاز باشیم دانشجویان باید مسائل را زودتر از دیگران بفهمند و در شناخت جریان های سیاسی و دشمن شناسی و روشنگری  بهتر از دیگران عمل کنند.

 مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندر آستارا وظیفه ی اصلی بسیج دانشجویی را حفظ و پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی و کاربردی کردن گفتمان ولایت در محیط های علمی و دانشگاهی دانست و خاطرنشان کرد: بسیج دانشجویی ظرفیت عظیمی جهت مطالبه گری و احیا و اجرای گفتمان ولایت در محیط های دانشجویی است.

 هرمزپور گفت: ضروری است دانشجویان بسیجی با بالابردن سطح بصیرت و اطاعت از ولایت فقیه و غیرت دینی نسبت به ارتقاء آگاهی های نسل جوان در همه عرصه ها اقدام کنند.

 مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندر آستارا ضمن گرامیداشت فرارسیدن عید مبعث و نزدیک شدن هفته عقیدتی سیاسی و روز معلم و استاد، خاطرنشان کرد: اولین وظیفه ما هم سویی با رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) است و همواره باید فرمایشات رهبری را پیاده کرده و برای فهم آنها وقت بگذاریم.

 هرمزپور به بصیرت افزایی و روشنگری در ایام انتخابات تاکید کرد و گفت: از الزامات فکری تشکل بسیج دانشجویی، رعایت سلسه مراتب به خصوص در مسائل فکری و سیاسی است به این معنا که طبق منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) تولید فکر کنیم./ شبستان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار