کد خبر : 105307
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 فروردین 1403- 29: 13

معدوم‌سازی ۶۰۰ کیلوگرم مواد غذایی ناسالم در لاهیجان

معدوم‌سازی ۶۰۰ کیلوگرم مواد غذایی ناسالم در لاهیجان

رئیس اداره دامپزشکی لاهیجان با اشاره به کشف فرآورده های غیربهداشتی دامی گفت: بیش از ۶۰۰ کیلوگرم فرآورده خام دامی غیر بهداشتی در لاهیجان ضبط و معدوم سازی شد.

به گزارش گیلانستان، علی رسولی رئیس اداره دامپزشکی لاهیجان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در لاهیجان اظهار کرد: اجرای طرح تشدید نظارت بهداشتی ویژه ایام ماه مبارک رمضان و عید نوروز سال ۱۴۰۳ در این شهرستان همچنان تداوم دارد.

رسولی با بیان اینکه ۲ اکیپ ثابت و سیار به صورت روزانه از مراکز عرضه فرآورده‌های خام دامی، رستوران‌ها، کبابی‌ها و دیگر مراکز طبخ بازدید می‌کنند، افزود: تاکنون بیش از ۶۰۰ کیلوگرم فرآورده خام دامی غیر بهداشتی که سلامت مردم را به خطر می‌انداخت، ضبط و معدوم شده است.

وی با اشاره به اهمیت حفظ سلامت و بهداشت مواد غذایی، از شهروندان و مسافران محترم تقاضا کرد در هنگام خرید مواد غذایی، به نکات بهداشتی توجه کنند و از مراکز معتبر و دارای مجوز خرید کنند.

رسولی در پایان، از همراهی ادارات بهداشت، صمت، جهاد کشاورزی، تعزیرات و اماکن شهرستان در اجرای طرح تشدید نظارت بهداشتی قدردانی کرد و گفت: شهروندان و مسافران می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی، با شماره تلفن ۱۵۱۲ اطلاع دهند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار