کد خبر : 104083
تاریخ انتشار : چهارشنبه 2 اسفند 1402- 19: 15

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان:

معرفی شاخص‌های نامزد اصلح انتخابات بر عهده نخبگان دانشگاهی است

معرفی شاخص‌های نامزد اصلح انتخابات بر عهده نخبگان دانشگاهی است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان، انتخاب اصلح را از اولویت‌های انتخابات دانست و گفت: معرفی شاخص‌ها و تعیین راهبردها برای انتخاب نامزد اصلح بر عهده نخبگان جامعه ازجمله اساتید و اعضای هیئت‌علمی است.

به گزارش گیلانستان، محمدتقی آشوبی رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان امروز در نشست هم‌اندیشی اساتید دانشگاه علوم پزشکی گیلان در سالن اجلاس حوزه ریاست با حائز اهمیت برشمردن انتخابات اظهار کرد: انتخابات میدان نشان دادن غیرت دینی و انقلابی ایرانیان است و همه وظیف داریم در انتخابات حضور موثر داشته باشیم.

وی حضور حداکثری در انتخابات را یک تکلیف سیاسی اجتماعی دانست و افزود: حضور حداکثری و پرشور در انتخابات واجب و ضروری است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان انتخاب اصلح را از دیگر اولویت‌های انتخابات دانست و گفت: معرفی شاخص‌ها و تعیین راهبردها برای انتخاب نامزد اصلح بر عهده نخبگان جامعه ازجمله اساتید و اعضای هیئت‌علمی است.

آشوبی با اشاره به تلاش ایادی استکبار در کم‌اهمیت جلوه دادن انتخابات و حضور مردم در این صحنه مهم سیاسی اجتماعی بیان کرد: اگر انتخابات مهم نیست چرا دشمن برعدم مشارکت مردم در آن اصرار دارد و این مسئله‌ای است که نخبگان جامعه به‌ویژه اساتید باید در آن تأمل و شبهات موجود را برای مردم رفع کنند.

گفتنی است در این نشست کارکردهای نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری با مشارکت اساتید و اعضای هیئت‌علمی بررسی و تبادل‌نظر شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار